כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי עשור בפוליטיקה

איילת שקד בנאום פרידה: "סתם נותן הרגשה רעה"

"מציעה לא להתעסק בדברים האלה". כך איילת שקד בנאום פרידה לחברי הממשלה הבאה: "זה סתם נותן הרגשה רעה להרבה מאוד אנשים, זה סתם פוגע במדינת ישראל. יש לכם אתגרים גדולים מאוד"

איילת שקד בנאום פרידה: "סתם נותן הרגשה רעה"
מליאת הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שרת הפנים איילת שקד נשאה הערב (שני) נאום פרידה במליאת הכנסת. את תחילת דבריה הקדישה השרה שקד לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל והזכירה: "כשאני הצטרפתי לפוליטיקה ורצתי בפריימריז של הבית היהודי, הרב דרוקמן קיבל אותי בהרבה חום, אהבה ופתיחות, כמי שהיא לא דתייה, שמגיעה לחיקו של המגזר הציוני דתי, והקבלה הזו מאוד אפיינה אותו."

בהמשך פנתה השרה שקד לחברי הכנסת ואמרה: "חברי הכנסת היקרים, שבעצם מופקדים היום בשמירה על מדינת ישראל ועל כנסת ישראל. תעשו את הכי טוב שאתם יכולים. אני בשנה וחצי האחרונות כמעט ולא באתי לפה. ההרגשה כאן הייתה שהאולם הזה נהפך למין בור תרעלה. אז בואו תנסו לעשות את זה טוב יותר, כמו שהיה בעבר שהיו הרבה מחלוקות אבל לפחות כיבדנו אחד את השני."

שקד התייחסה לחוקים השונים שבכוונת הממשלה העתידית לחוקק ואמרה: "אני חיה פוליטית במחנה הימין, גם בימין החילוני וגם בציונות הדתית, אבל אני גרה בתל אביב בחברה חילונית ובימים האחרונים פנו אליי הרבה. פנו אליי חברות וסיפרו לי על חברים שלהם שמדברים על ירידה מהארץ. אז קודם כול, חבל שלא הייתה להם הזדמנות לדבר עם הרב דרוקמן כי בוודאי היה אומר להם שזה מעשה שלא ייעשה. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו מדינה אחרת, אבל אתם צריכים לקחת בחשבון, מי שיושב פה, את התחושה הזו של חלק מהציבור, במיוחד על רקע החוקים החדשים האלה, חוק האפליה והגזענות שדובר עליו".

לסיום אמרה איילת שקד לחברי הממשלה הבאה: "אני באמת מציעה לא להתעסק בדברים האלה. זה סתם נותן הרגשה רעה להרבה מאוד אנשים, זה סתם פוגע במדינת ישראל. יש לכם אתגרים גדולים מאוד – רפורמה במערכת המשפט, לטפל במשילות, בפשיעה, בכלכלה. תתעסקו במה שחשוב ולא במה שלא חשוב ויוצר פחד והרתעה. אז תודה רבה על שנים נפלאות והמון בהצלחה לכולכם".

איילת שקד אילת שקד משא פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד