כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ברקע ביטול הסגרים

סין: מיליון נדבקים ו-5,000 מקרי מוות ביום

לפי הערכות בעולם סין מתמודדת עם למעלה ממיליון נדבקים ו-5,000 מקרי מוות ביום. זאת לאחר הסרת המגבלות במדינה בעקבות המחאה האזרחית 

חיטוי נגד קורונה בסין
חיטוי נגד קורונה בסין צילום: הרשות המקומית של העיר דאליין

לפי דיווחים מסין בתי החולים ברחבי המדינה מוצפים בחולי קורונה ויש מספר רב של קשישים מתים. המספר האמיתי של המתים אינו ידוע כרגע מכיוון שגורמים רשמיים הפסיקו לפרסם את נתוני הקורונה. בייג'ינג דיווחה על כ-4,000 נדבקים חדשים בקורונה בכל יום בשבוע שעבר ומעט מקרי מוות.

ביום ראשון דווח כי סין תפסיק לפרסם את מספרי הקורונה לחלוטין, אבל חברת נתוני הבריאות הבריטית Airfinity העריכה כי סין מתמודדת עם למעלה ממיליון נדבקים ו-5,000 מקרי מוות ביום. כך לפי רויטרס.

סין היא הכלכלה הגדולה האחרונה בעולם שעברה "לחיות עם קורונה" לאחר שלוש שנים של סגר, גבולות סגורים ובידוד לתיירים ולמבקרים.

הגישה המכונה אפס קורונה פגעה בכלכלה וגרמה לאזרחים להתעייף מהגבלות ומבדיקות חוזרות ונשנות. הטינה נגד המדיניות התפוצצה והפכה למחאות ציבוריות נדירות נגד הנשיא שי ג'ינפינג בנובמבר האחרון, מה שהוביל לביטול חוקי קורונה כמה שבועות לאחר מכן.

גבולות סגורים נותרו ההגבלה העיקרית האחרונה. מאז מרץ 2020, כל מי שנכנס לסין נאלץ לעבור בידוד במתקן של הרשויות, במשך שלושה שבועות בכל פעם, אך זה צומצם לאחרונה לחמישה ימים.

קורונה סין הגבלות תיירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד