כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התינוק היה בסכנה

משפחה חרדית נלכדה בסופת שלגים וחולצה בסיוע מתנדבים

זוג חרדים מניו יורק לא הצליחו לקבל סיוע מרשויות החרום העירוניות שנתקעו בעצמם בשלג. הם התקשר לארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד והסבירו את מצבם הקשה. המתנדבים חילצו את הזוג עם תינוק בן 3 חודשים

משפחה חרדית נלכדה בסופת שלגים וחולצה בסיוע מתנדבים
ארגון חברים צילום: באדיבות המצלם

זוג חרדים שהיו בדרכם ממפלי הניאגרה, דרך באפלו, למונסי בניו יורק לאחר ששהו שם בשבת, נקלעו לסיוט כשמשפחה יחד עם בנם בן ה-3 חודשים נלכדו בשלג על כביש מהיר ליד באפלו.

כשהם תקועים בשלג עמוק ללא נתיב מילוט באופק, הזוג המודאג התקשר למוקד 911 לסיוע. אבל אחרי המתנה ממושכת, היה ברור שעזרה לא בדרך כי רשויות החרום קרסו. אז בני הזוג עשו מה שהם יכולים: הם התקשרו לארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד והסבירו את מצבם הקשה.

מתנדבי ארגון 'חברים' נכנסו מיד לפעולה והחלו לעקוב את הנעשה עם המשפחה, הם יצרו קשר עם משטרת מדינת ניו יורק ורשויות אכיפת החוק המקומיות כדי להסביר את המצב שיבואו לחלץ את המשפחה, והדגישו כי התינוק נמצא בסכנה חמורה בגלל הקור, ברחבי ארה"ב מתו מעל 60 אנשים בגלל השלגים, בניו יורק לבדה מתו 25 אנשים.

כעבור 30 דקות לאחר שנתקעו ברכבם במשך 3 שעות חולצו בני הזוג והתינוק על ידי כוחות החירום והועברו למלון סמוך ללינה זמנית. הסיפור לא נגמר שם. במלון צצה בעיה חדשה, לא היה אוכל כשר. שוב פנו בני הזוג ל'חברים', שיצרו קשר עם הרב דודי פרקש מחב"ד אולימפיה (מונסי), שיצר קשר עם רופא חרדי בבאפלו, שביקר את בני הזוג והביא להם אוכל. בני הזוג עדיין נמצאים במלון, ממתינים עד לפינוי הכבישים כדי לחזור הביתה.

סופת שלגים ארגון חברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד