כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נמלט לאלעד

דרדור הפח בירושלים: נעצר חשוד נוסף בפציעת באישה החרדית

המשטרה עצרה היום חשוד נוסף במעורבות בדרדור הפח במהלך מחאת קיצונים בירושלים שגרם לפציעתה באורח קשה של האישה החרדית מירל דז'לובסקי, אם ל-11 ילדים | החשוד נעצר בעיר אלעד לאחר שנמלט מירושלים | מחר הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו

דרדור הפח בירושלים: נעצר חשוד נוסף בפציעת באישה החרדית
פח בוער במהלך ההפגנה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (שלישי) חשוד נוסף במעורבות בדרדור הפח שגרם לפציעתה באורח קשה של האישה מירל דז'לובסקי, במהלך הפגנת הקיצוניים לפני כשבוע וחצי בירושלים. החשוד נעצר לאחר שנמלט לעיר אלעד, שם נתפס.

לפי המשטרה, בשעה האחרונה, "בפעילות כוחות המשטרה של מחוז ירושלים בעיר אלעד, נעצר חשוד נוסף בהצתה ודרדור פח האשפה שמחץ ופצע באורח קשה עוברת אורח שעברה במקום במהלך הפרות סדר והתפרעויות אלימות".

החשוד, נעצר ע"י בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ונלקח לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים. מחר (רביעי) הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו - וחקירת המקרה נמשכת.

אתמול, נזכיר, בית משפט השלום בירושלים האריך בשמונה ימים את מעצרו של הקטין (16) שנעצר באזור מאה שערים בחשד כי היה שותף לדרדור הפח.

האישה מירל דז'לובסקי, אם ל-11, שיצאה לקניות לשבת, צעדה בשעות הערב של יום חמישי סמוך להפגנת הקיצוניים שמחו על מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות סלולר בירושלים. פח בוער שדרדרו מפגינים פגע באישה ומחץ אותה אל הקיר. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים במצב קל, אך בהמשך הידרדר מצבה שהוגדר בהמשך קשה מאוד.

פח מירל דז'לובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד