ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
לא מתעניין בעובדים?

במשרד החוץ מאוכזבים משובו המסתמן של ישראל כ"ץ

במשרד החוץ העדיפו את מינוי אמיר אוחנה לתפקיד בשל קרבתו לנתניהו. עובדים במשרד החוץ אומרים כי בתקופת כ"ץ המשרד היה מודר משולחן מקבלי ההחלטות ושגם בקדנציה הנוכחית נתניהו לא יספור אותו

במשרד החוץ מאוכזבים משובו המסתמן של ישראל כ"ץ
השר ישראל כץ צילום: פלאש90

אכזבה לא מבוטלת במשרד החוץ בעקבות הדיווחים על מינויו המסתמן של ישראל כץ לשר החוץ. על פי הדיווח ב'ווינט' עובדי המשרד העדיפו שאמיר אוחנה יקבל את התפקיד, בגלל שהוא נחשב למקורב מאוד לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ונתפס כמי שיכול להעלות מחדש על דרך המלך את שירות החוץ.

כ"ץ כיהן בעבר בתפקיד שר החוץ לפרק זמן של שנה ו-12 שבועות, בין פברואר 2019 למאי 2020. הוא נתפס כשר חוץ שלא התעניין בעובדים. לטענתם, כץ, שידר ריחוק ואדישות ממשרד החוץ, ולא היה מעורב בעשיית המשרד.

כזכור, עובדי משרד החוץ, לא אהבו בלשון המעטה את ישראל כ"ץ. ועד העובדים אף האשים אותו באופן גלוי כי לא עשה דבר למען המשרד וקידום מעמדם. בתקופתו של כ"ץ משרד החוץ הודר משולחן מקבלי ההחלטות. עובדים במשרד שמביעים אכזבה מחזרתו של כ"ץ למשרד אומרים שהוא עלול להיתפס כשר חוץ חלש שלא יביא תקציבים.

לדבריהם, נתניהו מינה אותו רק בגלל מאבקי הכוח בליכוד, אך הוא לא באמת סופר אותו, וימשיך להתעלם ממשרד החוץ בתהליכי קבלת ההחלטות.

ועד עובדי משרד החוץ הגיב לדיווח: ״הפרסומים שיצאו בשעות האחרונות בהם מצוטטים עובדים כביכול אינם מקובלים על ועד העובדים ובטח שלא על דעתו. ועד העובדים אינו מתערב בהליכי הבחירה של השרים המיועדים ובטח לא בזהות מינוי שר החוץ המיועד. אנו משוכנעים כי השר שימונה יידרש לפתרון אמיתי של המשבר העמוק אליו נקלע משרד החוץ״.

ישראל כץ משרד החוץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד