כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מעשה קונדס

המשטרה חוקרת: דחף את חברו - שנפגע מרכב חולף | תיעוד התאונה

צעיר חרדי בן 23 נפגע הלילה מרכב ברחוב פרי חדש פינת ישעיהו בירושלים | המשטרה חוקרת האם נדחף ע"י חברו כ"מעשה קונדס" | תיעוד מרגע התאונה 

ארכיון
ארכיון צילום: A. H מערכת תקשורת

המשטרה חוקרת את נסיבותיה של תאונת דרכים, בה נפצע באורח בינוני צעיר חרדי בירושלים. במשטרה בודקים האם הצעיר, בן 23, נדחף על ידי חברו כ"מעשה קונדס".

בתאונה, שהתרחשה הלילה ברחוב פרי חדש פינת ישעיהו, נפגע הצעיר מרכב חולף. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא סובל מפגיעות בראשו.

מיכאל גרוסקוט ואהרון היימליך חובשי איחוד הצלה שטיפלו בצעיר, מסרו: "לדברי עוברי אורח הצעיר (הולך הרגל) נפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו. שם הוא אושפז במצב קשה".

מתחקור ראשוני של המשטרה בזירה עלה כי הנפגע צעד עם חברו על המדרכה ובשלב מסויים, החלו דוחפים זה את זה כ"מעשה קונדס", עד שבשלב מסוים נפל הצעיר אל עבר הכביש, נפגע מרכב חולף וכאמור נפצע בשל כך באורח בינוני ופונה להמשך טיפול רפואי.

בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה. במשטרה מדגישים את "חומרת המקרה כפי שעולה עד כה", ואומרים כי "'משחק' מיותר בקרבת כביש בו תנועה חולפת מהווה סכנת חיים של ממש ואירוע זה הלילה יכל בנקל להסתיים גם באובדן חיי אדם".

 

תאונת דרכים מעשה קונדס חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד