כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אופוזיציה בליכוד

אמסלם נכנס בנתניהו: "לא תעשה מה שאתה רוצה"

אווירה סוערת שררה היום בישיבת סיעת הליכוד שהתכנסה לפני שעה קלה כדי לאשר את מינויו של אוחנה ליו"ר הכנסת | דנון תקף: "חוצפה שלא כינסתם את הסיעה" | ביטן ואמסלם לקיש: "שב בשקט"

אמסלם נכנס בנתניהו: "לא תעשה מה שאתה רוצה"
דודי אמסלם צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סוער בישיבת סיעת הליכוד שהתכנסה היום (רביעי) כדי לאשר את מינויו של ח"כ אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת. חבר הכנסת דני דנון תקף את נתניהו וזעם על אי-כינוס הסיעה בתקופה האחרונה: "איזו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו, לא מקובל עלי שעשו מה שרוצים בהסכמים".

גם חבר הכנסת דודי אמסלם, שהודיע אמש כי יישאר ח"כ מן המניין לאחר שדרישותיו מיו"ר המפלגה לא נענו, פרץ במהלך הישיבה בצעקות על נתניהו ואמר: "אתה לא תפריע לי, תיתן לי לדבר. אתה והוא (יריב לוין) לא תעשו מה שאתם רוצים".

במהלך הישיבה זעמו אמסלם וביטן על יואב קיש וצעקו עליו: "מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט". ח"כ קיש הגיב: אגיד מה שאני רוצה. דוד ביטן שב ואמר לו: "שב בשקט".

במקביל, על פי דיווח ב'ישראל היום' אמסלם נשמע במליאה מנסה לשכנע את דני דנון להתמודד מול אוחנה על יו"ר כנסת: "גם תמיכה של שלושה זו התחלה". בלשכת דנון סירבו להגיב.

בתוך כך, לאחר שוויתר על התמודדותו לתפקיד יו"ר הכנסת, נתניהו הציע לדנון להיות יו"ר קק"ל, אך הוא דחה את ההצעה.

בשעות אלו מקיים נתניהו את סבב הפגישות שלו עם חברי הכנסת של הליכוד, ובשעה האחרונה נפגש עם מי שמועמד להיות שר הביטחון, יואב גלנט.

דודי אמסלם דוד ביטן דני דנון בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד