א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הפצה מחודשת

מחצית מהנוסעים בטיסה מסין לאיטליה עם קורונה

מחצית מהנוסעים בטיסה מסין לאיטליה סובלים מקורונה. ארה"ב הופכת למדינה החמישית שמחמירה את ההגבלות על נוסעים סינים. בייג'ינג הודיעה כי מיליוני סינים יכולים לצאת לחו"ל לחופשה. חששות שסין עלולה להוביל להתפשטות עולמית חדשה של קורונה

מחצית מהנוסעים בטיסה מסין לאיטליה עם קורונה
מטוס בהמראה. אילוסטרציה צילום: P

יותר ממחצית מהנוסעים בטיסה מסין לאיטליה נמצאו חיוביים לקורונה, וזאת כאשר סין מתכוננת לפתוח את גבולותיה למרות עלייה עצומה במקרי קורונה. שתי טיסות מסין למילאנו היו בין הראשונות שגילו נוסעים רבים עם קורונה.

גידו ברטולסו, חבר המועצה של לומברדיה באיטליה, אמר במסיבת עיתונאים: "בטיסה הראשונה, מתוך 92 נוסעים 35 (38%) היו חיוביים. בשני, מתוך 120 נוסעים 62 (52%) היו חיוביים".

ביום רביעי בלילה הפכה ארה"ב למדינה החמישית שמטילה הגבלות על נוסעים סינים - וזאת כאשר סין מתכוננת להנפיק דרכונים לראשונה מזה שלוש שנים. ההנפקה של בייג'ינג פירושה שמיליוני סינים יכולים לצאת לחו"ל לחופשת ראש השנה הסיני, פעם ראשונה שסינים יצליחו לעשות זאת מאז 2020. סין הפסיקה להנפיק ויזות לזרים ודרכונים לסינים בתחילת 2020.

החשש שהסינים עלולים להפיץ את נגיף הקורונה ברחבי העולם עם עליית המקרים במדינה. יפן, הודו וטייוואן דורשות כעת בדיקות למטיילים מהמדינה הענקית.

קורונה סין איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד