כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נתקעו 55 שעות

אחרי התאונה: ילדה בת חמש הצילה את אחיה בן השנה

שני ילדים היו לכודים במכונית במשך 55 שעות לאחר תאונה במערב אוסטרליה שבה נהרגו הוריהם. הילדה בת חמש הצילה את חיי אחיה הצעיר לאחר שהלנד רובר שלהם התגלגל במורד שיחים

אחרי התאונה: ילדה בת חמש הצילה את אחיה בן השנה
אילוסטרציה צילום: יח"צ

ילדה בת חמש הצילה את חיי אחיה בן השנה לאחר תאונה נוראה ביום ראשון האחרון, שבה נהרגו הוריהם והותירו אותם לכודים בתוך רכבם במשך יותר מיומיים.

ג'ייק דיי, בן 28, וסינדי בראדוק, בת 25, נהרגו לאחר שרכבם התגלגל בעיר קונדינין, מערב אוסטרליה. בני הזוג נסעו בסביבות השעה 01:00 ביום ראשון עם רכב הלנד רובר של המשפחה שהחליק והתהפך בשיחים.

שלושת ילדיהם, שניצלו מהתאונה אך נלכדו ברכב שהתהפך יחד עם הוריהם המתים, נמצאו לאחר יומיים, ביום שלישי. בן דודו של דיי, מייקל ריד, סיפר לעיתונאים שבתם של בני הזוג הצילה את חיי אחיה הצעיר במהלך החוויה הקשה שלהם.

"הילדה בת החמש לא נתקעה ברכב אז היא הוציאה את הילד בן השנה מכיסא הבטיחות אבל הם היו תקועים במכונית במשך 55 השעות בחום של 30 מעלות", אמר. "אלמלא הילדה בת החמש ששחררה את החגורה של המושב של בן השנה הוא לא היה איתנו היום". לדבריו, המשפחה גילתה את מקום התאונה, ושלושה ילדים בתוך הרכב ההפוך.

הם הוטסו לבית החולים לילדים לקבלת טיפול רפואי שם הם מאושפזים במצב יציב. "היה קשה לשלושת הילדים להיות במכונית הזו כל הזמן", אמר ריד. "אף אחד לא יודע מה הם עברו". חבר מועצה מקומי דארן פול, אמר שהתושבים היו בהלם בגלל "התאונה הטראומטית" בפאתי העיר. "להיות כל כך קרוב לעיר ואף אחד לא שם לב לזה", אמר. "אנשים עברו שם כמה ימים ולא ראו. זה כנראה ההלם הכי גדול עבורי".

תאונת דרכים אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד