כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לאחר שאוימה

המושל הזמין את אושיית הרשת החרדית להתגורר באחוזה שלו

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הזמין משפחה חרדית להתגורר באחוזה שלו לאחר שהיא אוימה על ידי גולשים מהשמאל הקיצוני. היא ספגה איומים ללא הפסקה בגלל שהיא מקדמת אג'נדה ימנית ונלחמת באג'נדה פרוגרסיבית

המושל הזמין את אושיית הרשת החרדית להתגורר באחוזה שלו
רון דה-סנטיס צילום: טוויטר

אשה חרדית מקליפורניה, העונה לשם חיה רייצ'יק, מנהלת חשבון טוויטר פופולרי עם כ-1.7 מיליון עוקבים, המפרסם סרטונים וסיפורים על שמאלנים קיצוניים המקדמים אידיאולוגיות רדיקליות, ומזהירה מפני תוכן בלתי הולם שילדים ברחבי ארה"ב נחשפים אליו.

לאחר שהותקפה קשות ברשתות החברתיות כולל איומים קשים נגדה, מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הזמין את, חיה רייצ'יק, ומשפחתה להתארח באחוזת המושל בטלהאסי לאחר שספגה איומים קשים בטוויטר.

הפופולריות של חשבון הטוויטר הפכה את רייצ'יק למטרה של השמאל, כתבת ה'וושינגטון פוסט' טיילור לורנץ תקפה אותה באופן בלתי מוסבר, גל של שנאה, ואיומי מוות הופנו כלפי חיה רייצ'יק.

רייצ'יק התארחה בתוכניתו של טאקר קרלסון ב'פוקס ניוז', שם סיפרה שמושל פלורידה דסנטיס הזמין אותה להתארח באחוזה שלו. "כשתקפו אותי, מישהו מהצוות של רון דה-סנטיס התקשר אליי והיא אמרה, 'המושל רצה שאמסור לך הודעה. הוא אמר שאם את לא מרגישה בטוחה, ואתם צריכים מקום ללכת אליו, להתחבא, לשהות בו, אתם יכולים לבוא לאחוזת המושל. יש לנו בית הארחה בשבילכם ואתם יכולים להישאר כל עוד אתם צריכים", אמר רייצ'יק לקרלסון. "כמעט היו לי דמעות" היא אמרה.

רון דה סאנטיס קליפורניה פלורידה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד