ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
במליאת הכנסת

נתניהו הפתיע: "רון דרמר יכהן כשר לנושאים אסטרטגיים"

מאז שניצח את הבחירות, נתניהו רצה מאוד שדרמר ייקח חלק בממשלה. תחילה חשב למנותו לשר החוץ, אך ההצעה נדחתה בשל אילוצים פוליטיים, ודרמר מונה לשר לנושאים אסטרטגיים

נתניהו הפתיע: "רון דרמר יכהן כשר לנושאים אסטרטגיים"
רון דרמר צילום: wikipedia

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הציג היום (חמישי) במליאת הכנסת את חברי ממשלתו השישית, והפתיע כשהודיע כי שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, רון דרמר, יכהן כשר לעניינים אסטרטגיים בממשלה.

מאז שניצח את הבחירות, נתניהו רצה מאוד שדרמר ייקח חלק בממשלה. שגריר ארה"ב לשעבר מוערך מאוד על ידי נתניהו. את ההערכה שרוכש נתניהו לדרמר ניתן לראות בספר האוטוביוגרפי שפרסם לאחרונה ראש הממשלה המיועד, ושם שמו של דרמר מוזכר עשרות פעמים. נתניהו העריך מאוד גם את תקופת כהונתו כשגריר ישראל בוושינגטון. 

תחילה חשב ראש הממשלה המיועד למנות את השגריר לשעבר לתפקיד שר החוץ, אך בשל אילוצים פוליטיים הדבר לא הסתייע. כזכור, בכירים בליכוד צוטטו תוקפים את נתניהו על הכוונה למנות את דרמר לשר החוץ: "אם נתניהו ימנה את דרמר לחוץ זה יהיה מינוי חצוף שמצפצף על מתפקדי הליכוד שבחרו אנשים בפריימריז. זה גם זלזול בחברי הכנסת של הליכוד שהשקיעו בפריימריז. אין פה אילוץ והצדקה של מסירת התיק לשותף קואליציוני - נתניהו מנסה להנחית אותו עלינו מבחוץ".

חבר הכנסת דוד ביטן תקף גם הוא את הכוונה למנות את דרמר לשר החוץ: "לא מבין את זה. בליכוד יש מספיק חברי כנסת רציניים ומנוסים. רון דרמר לא יכול לתרום, בממשל דמוקרטי התרומה שלו היא אפסית. אני מקווה שנתניהו יתעשת ולא ימנה את רון דרמר בכלל".

 

רון דרמר ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד