כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כך הסתיימה הדרמה

מאות אלפי ש"ח של החלפן ממאה שערים נשכחו במונית

שקית שהכילה מאות אלפי שקלים, אשר שייכת לחלפן כספים במאה שערים, נשכחה במונית | בתוך שעות בודדות, הודות לפעילות חוקרות המשטרה, הכסף הושב לבעליו | הסיפור המלא

מאות אלפי ש"ח של החלפן ממאה שערים נשכחו במונית
מוניות בירושלים, ארכיון צילום: נתי שוחט פלאש 90

אחרי שעות של דאגה - הדרמה הגיעה לסיומה: ראובן ("רובה") קרויזר, אחד מחלפני הכספים המוכרים בשכונת מאה שערים, כמעט ואיבד היום מאות אלפי שקלים. בזכות פעילות מהירה של חוקרות המשטרה, הכסף הושב בתוך שעות בודדות.

הסיפור החריג התרחש היום (חמישי) בשעות הצהריים, כאשר קרויזר, שהיה בדרכו מהבנק לחנות הצ'ינג' שלו, גילה כי שקית שהכילה כ-300,000 שקלים נשכחה במונית בה נסע. קרויזר ועוזרו פעלו במהירות וניגשו לתחנת משטרת לב הבירה. השניים מסרו לחוקרות את המידע שהיה ברשותם, מה שסייע באיתור פרטי נהג המונית, תושב מזרח ירושלים.  

מיד עם מסירת המידע לידי המשטרה, החלו חוקרות המש"ל (מרכז שירות לאזרח) רס"מ אביה מרחוזי ורס"ר קלי טרזי, בפעולות מהירות ומקצועיות לאיתור נהג המונית ולאחר שיח ביניהם, הגיע הנהג הישר אל תחנת המשטרה והשיב את שקית הכסף.



צילום: דוברות המשטרה.

מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, נצ"מ שלומי טובול, ציין כי "עירנות ודיווח מהיר על המקרה בתחנת המשטרה, זאת לצד חוקרות מקצועיות שפעלו במהירות לאיתורו של נהג המונית, הם אלו שהביאו בסופו של יום להשבת סכום כסף רב חזרה לידי בעליהם ולסוף טוב בסיפור".

"מקרה מעין זה ממחיש עד כמה חשובים שיתופי הפעולה, מיידיות הדיווח, והתחושה כי יש על מי לסמוך שיבצע את כלל הפעולות במקצועיות למען תושבי העיר ירושלים באשר הם, כפי שעשו ופעלו שתי החוקרות במקרה זה היום, וכפי שפועלים מידי שעה כלל שוטרי מחוז ירושלים", הוסיף נצ"מ טובול.

בעלי הציינג' הודה למשטרה ואמר: "אנחנו מודים מעומק לב למשטרת ישראל ובפרט לחוקרת אביה מרחוזי אשר יצאה מגדרה על מנת לעזור לנו להשיב את הכסף. אין לנו ספק שללא עזרתה האדיבה ייתכן הכסף לא היה חוזר לידינו".

צ'יינג' כסף מונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד