כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מתרגש כמו בפעם הראשונה"

צפו: נתניהו בישיבת הממשלה הראשונה "יש לנו ארבע מטרות עיקריות"

שרי הממשלה התכנסו הערב לישיבת ממשלה ראשונה במשרד ראש הממשלה שאותה פתח בנימין נתניהו שרושם חזרה מפוארת לתפקיד בניגוד לתחזיות אך לפני שנתיים | נתניהו אמר לשריו: "הממשלה תמלא את ימיה. עכשיו מפשילים שרוולים חברות וחברים. קדימה לעבודה" | תיעוד

צפו: נתניהו בישיבת הממשלה הראשונה "יש לנו ארבע מטרות עיקריות"
ישיבת ממשלה ראשונה צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח ישיבת הממשלה הראשונה של ממשלת ישראל ה-37: "אני מאוד נרגש לפתוח את הישיבה הראשונה של ממשלת ישראל ה-37. זהו באמת יום חג. בדרך הנה מהכנסת, הספקתי לפגוש הרבה מאוד אזרחים - הם מחייכים, שמחים ומאושרים".

נתניהו הסביר ומנה: "הם מאושרים קודם כל שחזרנו, שהקמנו ממשלה, שהחזרנו את היציבות, והם מאושרים כי הם בטוחים שנעבוד יחד למען כל אזרחי ישראל. זו הפעם השישית שאני מקים ממשלה בישראל. אני יכול לבשר לכם שאני מתחיל את שנת ה-16 שלי כראש ממשלת ישראל".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ.

ראש הממשלה פנה לשרים החדשים ואמר: "חבריי כאן יכולים להניח שכבר רגילים. אבל אני לא מורגל, אני מתרגש גם הפעם. אני מתרגש קודם כל בגלל האמון העצום שעם ישראל נתן לנו. אני מתרגש בגלל האחריות שעומדת לפנינו. אני נרגש כי אני יודע שיש לנו נבחרת מצוינת, עם אנשים מעולים חדורי שליחות שיעשו את העבודה למען כל אזרחי ישראל".

לדבריו, "שהגדרתי אותן היום בנאומי, אחזור עליהן כי הן חשובות: קודם כל, לבלום את איראן. זו שאלה קיומית. אנחנו קודם כל דואגים לקיום ולביטחון. דבר שני, להחזיר את הביטחון והמשילות בתוך מדינת ישראל. דבר שלישי, לטפל ביוקר המחיה ומצוקת הדיור. הדבר הרביעי ואני מאמין שגם הוא בהישג יד, להרחיב באופן דרמטי את מעגל השלום".

עוד אמר נתניהו לשרים: "אני בטוח שנעשה זאת כי אנחנו ממשלה אחודה. אני יכול לבשר לכם זה שונה: בלי פריטטי, בלי חליפי, בלי כל המגבלות האלה שהיו. אנחנו ממשלה אחודה, שמאוחדים גם בחזון וגם במטרה. כבר הבאנו לישראל את "תור הזהב" - את השנים הטובות ביותר בתולדותיה".

"עכשיו נציב את ישראל בפסגות חדשות, ונעשה זאת כממשלה אחראית ומסורה, ממשלה שתמלא את ימיה. רציתי לומר תם הטקס - אבל אני לא יכול להגיד לכם את זה כי מכאן אנחנו הולכים לטקס בבית הנשיא. אני כבר אומר - תם הטקס. עכשיו מפשילים שרוולים חברות וחברים. קדימה לעבודה". כך נתניהו בישיבת הממשלה הראשונה. אחריו נשאו דברים השרים שעומדים בראשות מפלגות; אריה דרעי, אחריו בצלאל סמוטריץ', יצחק גולדקנופף ואיתמר בן גביר.

בנימין נתניהו ישיבת ממשלה ממשלת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד