כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האיום השבועי

דובר משמרות המהפכה: נשמיד את ישראל בטעות הקטנה ביותר

דובר משמרות המהפכה איים על ישראל בהשמדה: "הכוחות המזוינים של ארצנו הגיעו לרמת עוצמה כזו שהאויבים תאבי בצע לתוקפנות צבאית והם יודעים שאם יעשו טעות, הם יתמודדו עם השמדת התוקפן הציוני הטורף". לדבריו, האויב כבר לא חושב על תוקפנות צבאית

דובר משמרות המהפכה: נשמיד את ישראל בטעות הקטנה ביותר
דובר משמרות המהפכה רמזן שריף צילום: סוכנות הידיעות תסנים

כמידי שבוע סוכנות הידיעות 'תסנים' האיראנית מדווחת על איומים מצד איראן להשמדת ישראל, רמזן שריף, דובר משמרות המהפכה האיראנית, אמר ביום שישי האחרון כי איראן "הצליחה לחזק את יסודות המהפכה הזו בזכות הדם הטהור של הקדושים שלנו, והיום אנחנו עומדים על במה חזקה, והאויבים שלנו חלשים ביותר. זו לא הגזמה או סיסמה וזו המציאות של החברה שלנו היום".

עוד אמר: "האויבים משכו את שיניהם החמדניות של תוקפנות צבאית נגד ארצנו והם יודעים שאם הם עושים טעות, הם יתמודדו עם חורבן המשטר הציוני התוקפן והטורף, הארמונות הרעועים שלכם ירעדו". הוא המשיך לאיים: "אנחנו מכריזים בנוכחות המנהיג העליון של המהפכה, שאפילו עם טיפת דם בגופנו, לא ניתן להגשים את תוכניותיו והאויב הבין זאת היטב".

הוא התייחס למהומות בשטחים. "אין יום שהם לא מתמודדים עם בעיות בשטחים הכבושים. מאז חודש הרמדאן בשנה שעברה, לא ראית יום בו הציונים עברו מבוקר ללילה בשלווה".

איראן משמרות המהפכה ישראל איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד