ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"השותפות הגזימו"

חלוקת התיקים: הח"כ מהליכוד שיצא מאוכזב

ח"כ דני דנון טען במהלך ראיון כי ראש הממשלה נתניהו הציע לו את תפקיד שר המודיעין, אך הוא סירב. דנון הבהיר: "אני לא כועס על נתניהו"

חלוקת התיקים: הח"כ מהליכוד שיצא מאוכזב
דני דנון צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90

חבר הכנסת דני דנון מהליכוד אמר הערב בריאיון לבן כספית וליאיר שרקי, בתוכנית "פגוש את העיתונות" כי ההחלטה לא למנותו לשר אכזבה אותו. הוא סיפר כי ראש הממשלה נתניהו הציע לו את תפקיד שר המודיעין, אך הוא סירב. "תיק המודיעין הוא מיותר לדעתי במתכונת הנוכחית, יחד עם כמה תיקים נוספים. בתיק הזה ספציפית אין לך סמכויות, אתה כותב דוחות ומייעץ". 

דנון הסביר כי נתניהו לא הציע לו תפקיד אחר, בגלל שהמו"מ מול השותפות היה בעייתי. "הן באו עם הרבה מאוד תיאבון ודרסו אותנו במו"מ. הן לקחו הרבה תיקים, ממנים שגרירים, לוקחים אגפים. יש תחושה שהם הגזימו. הם צריכים להכיר בהובלה של הליכוד כדי שנוכל לתפקד".

דנון הוסיף: "בפועל, מה שראש הממשלה רוצה קורה בהרכבת הממשלה, השמיכה הייתה קצרה בגלל המו"מ, ואין הרבה תיקים משמעותיים - לכן נוצר מצב לא קל עבור נתניהו. אני לא כועס, אבל אני מאוכזב שלא קיבלתי תיק. אני תומך בממשלה ואני שמחתי. אפשר גם לעשות עבודה בכנסת והכל בסדר".

לדבריו, "צריך להוביל את הממשלה הזו ולא להיות מובל על ידי החברים שהצטרפו. כל ההצהרות לגבי פגיעה במיעוטים – לא יקום ולא יהיה, אני לא אתמוך בזה, חבריי בליכוד לא יתמכו וגם נתניהו לא יתמוך".

דנון שהיה בעבר שגריר ישראל באו"ם התייחס גם להצבעה בעצרת האו"ם נגד ישראל ואמר: "זה חלק מהטרור הדיפלומטי של אבו-מאזן להביך את מדינת ישראל בכל מקום. לפי דעתי, זה מבחן של הממשלה החדשה שלנו – לגבות מחיר מאבו-מאזן, שהולך על הקו של לא לדבר עם ממשלות ישראל ולהביך אותן בחוץ".

 

דני דנון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד