כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקיפה בנסיבות מחמירות

אישום מזעזע: הגננת לפתה ודחפה את ראשם של הפעוטות לצלחת

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד גננת מטירת הכרמל בגין התעללות בקטינים ותקיפה בנסיבות מחמירות

אישום מזעזע: הגננת לפתה ודחפה את ראשם של הפעוטות לצלחת
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גננת מטירת הכרמל בגין התעללות בקטינים ותקיפה בנסיבות מחמירות. הנאשמת ניהלה גן ילדים פרטי בשם "האונייה הקטנה" בטירת הכרמל שהיה בבעלותה. בגן טופלו 22 פעוטות בגין שנה וחצי עד שלוש במהלך שנת הלימודים 2017-2018. על פי כתב האישום בהזדמנויות רבות התעללה הנאשמת בפעוטות עליהם הייתה אחראית.

הנאשמת נהגה להאכיל את הילדים באגרסיביות חרף התנגדותם ולא חדלה גם כשבכו וגם אם הקיאו. במקרים המתוארים בכתב האישום דחפה את ראשם אל תוך הצלחת תוך שהיא לופתת את עורפם בכוח. הנאשמת נהגה לקשור את ידיהם של פעוטות, להרביץ בישבנם בעוד הם בוכים, ובאחד המקרים כיסתה את ראשו של פעוט בשמיכה כיון שסירב לישון ובהמשך גם תקפה אותו פיזית. כמו כן נהגה הנאשמת לקלל את הילדים בשפה רוסית ולאיים שתכה אותם בחגורה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים בעניינה. בבקשת המעצר נכתב כי החשש להתחמקות הנאשמת מהליכי המשפט במקרה דנן הינו קונקרטי, בשים לב לעובדה כי היא עזבה את הארץ באוגוסט לקראת סיום חקירתה והיא חזרה ארצה רק לאחר הליך הסגרה ממושך שבמהלכו הייתה עצרו בגיאורגיה, וחרף סירובה להגיע ארצה.

כתב אישום התעללות גננת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד