כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נהג שלא כדין

על חשבון הציבור: הדוחות שצבר יו"ר הכנסת מיקי לוי

בזמו כהונתו כיו"ר הכנסת נהג מיקי לוי לנסוע בנתיב התחבורה הציבורית, למרות שלא היה לו את האישור המתאים לכך. לוי ספג בעקבות כך דו"חות ודורש מהכנסת לטפל בהם

על חשבון הציבור: הדוחות שצבר יו"ר הכנסת מיקי לוי
מיקי לוי צילום: ערוץ כנסת

יו"ר הכנסת מיקי לוי, היה נוהג בזמן כהונתו לנסוע על נתיב התחבורה הציבורית. בחלק מהמקרים הוא היה מנחה באופן אישי את הנהג לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית. אך מכיוון שלרכב של מיקי לוי לא היה את האישור המתאים לנסיעה בנת"צ, הוא ספג מספר דו"חות תנועה, כך דיווח הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11'.

באופן תמוה, מבקש כעת לוי מהכנסת לדאוג לטיפול בדו"חות שקיבל. יושב ראש הכנסת לשעבר פנה למספר גורמים בכנסת כדי שיפעלו לביטול הדו"חות. לוי טוען כי הכנסת אשמה בכך שלא דאגה לטפל ברישום הרכב שלו כך שלא יקבל דו״חות.

בעקבות הבקשה של לוי, גורם בכנסת תוקף: "מיקי לוי נסע בנת״צ שלא כדין הכנסת לא אמורה לשלם או לטפל עבורו בדו"חות".

מלשכת ח"כ מיקי לוי נמסר: "יושב-ראש הכנסת הוא אחד מארבעת סמלי שלטון המאובטחים על ידי היחידה לאבטחת אישים ורשאים לנוע באופן חופשי על נתיב תנועה לרכב ציבורי על פי הנהלים. במקרה המדובר גורמים בכנסת שכחו לעדכן את משרד התחבורה שהרכב הוחלף ולכן מספרו לא הופיע במשרד התחבורה והגיעו 3 דוחות. הבקשה לביטול הדוחות הועברה לייעוץ המשפטי של הכנסת ובתוך כך הדגיש יושב-ראש הכנסת כי במידה והם לא יבוטלו, ישלם את הדוחות מכיסו למרות התקלה של גורמים בכנסת".

מיקי לוי דוחות תנועה הכנסת יו''ר הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד