כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מקשיחים את ההגבלות

אוסטרליה וקנדה יחייבו נוסעים מסין לבצע בדיקת קורונה

גורמי בריאות משתי המדינות אמרו כי הצעדים ייכנסו לתוקף ב-5 בינואר. אוסטרליה וקנדה מצטרפות לרשימה הולכת וגדלה של מדינות שהטילו את ההגבלות. בריטניה, ארה"ב, הודו, יפן, איטליה ועוד כמה מדינות דורשות כעת מנוסעים סינים להביא בדיקה שלילית כדי להיכנס למדינה

אוסטרליה וקנדה יחייבו נוסעים מסין לבצע בדיקת קורונה
חיסון לקורונה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

אוסטרליה וקנדה הצטרפו לרשימה הולכת וגדלה של מדינות שהטילו הגבלות על נוסעים נוסעים סינים. סין נאבקת בהתפרצות כלל ארצית לאחר שהפסיקה בפתאומיות את הגבלות הסגר המחמירות.

רשויות הבריאות האוסטרליות אמרו אתמול (ראשון) כי החל מה-5 בינואר כל הנוסעים מסין, הונג קונג יצטרכו להציג בדיקת קורונה שלילית שנלקחה תוך יומיים מיציאתם. הרשויות בקנדה הודיעו על כך בהצהרה ביום שבת האחרון כי צעדים דומים גם ייכנסו לתוקף ב-5 בינואר.

אוסטרליה וקנדה החליטו על כך לאחר שמדינות אחרות כולל ארה"ב, בריטניה, הודו, יפן וכמה מדינות אירופיות נוספות החליטו בהטלת הגבלות נוקשים יותר על נוסעים סינים, על רקע החששות מחוסר נתונים על מקרים בסין וחששות מהאפשרות שגרסאות חדשות עלולות להתפשט.

שר הבריאות האוסטרלי מארק באטלר אמר כי השינוי נעשה מתוך "שפע של זהירות" ובגלל "חוסר מידע מקיף" שיוצא מסין. "ההחלטה ליישם את הצעדים הזמניים הללו התקבלה מתוך שפע של זהירות, תוך התחשבות במצב הדינמי והמתפתח בסין ובפוטנציאל של גרסאות חדשות להופיע", אמר באטלר.

סין, שבמשך רוב המגיפה אימצה אסטרטגיית 'אפס קורונה' שהטילה מגבלות קשות שמטרתן להדביר את הנגיף, הקלה בפתאומיות על ההגבלות הללו בדצמבר האחרון. הרשויות הסיניות אמרו בעבר כי החל מה-8 בינואר, נוסעים מעבר לים לא יצטרכו עוד להיות בבידוד עם הגעתם לסין, מה שסלל את הדרך לתושבים סינים לנסוע.

קנדה סין אוסטרליה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד