כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אקדח עם כדור בקנה

בני ברק: הצעיר שנעצר עם ציוד הכנה חשוד בהנחת המטען בבניין מגורים

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים את מעצרו של החשוד שנעצר בבני ברק עם ציוד להכנת מטענים | החשד: הטמין את המטען בשכונת שיכון ה' | פרקליטו של החשוד: "המשטרה נטפלת אליו. אפשר להגיד שבכל בית יש אמצעים לבניית מטען חבלה" | במהלך המעצר, זרק החשוד מחלון ביתו אקדח

בני ברק: הצעיר שנעצר עם ציוד הכנה חשוד בהנחת המטען בבניין מגורים
הזירה בבני ברק צילום: ידיעות בני ברק

הצעיר שנעצר אמש (ראשון) בבני ברק כשברשותו אקדח ציוד להכנת מטענים, חשוד כי הניח את מטען החבלה לפני כחודש בבניין מגורים בשכונת שיכון ה' בעיר. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. עוד מתברר, כי האקדח שהשליך החשוד נתפס עם כדור בקנה הרקע להנחת המטען הוא סכסוך פלילי. לא היו נפגעים באירוע. אתמול האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

כפי שדווח אמש, המשטרה עצרה בשעות הבוקר תושב בני ברק בחשד שניסה לייצר מטעני חבלה. בחיפוש של בלשי תחנת בני ברק יחד עם בלשים מזרוע מבצעית של מג"ב ת"א, בביתו של החשוד בשכונת רמת אהרון, נתפס ציוד להכנת מטענים. במהלך החיפוש בביתו של החשוד, אותרו ונתפסו מכשירים אלקטרוניים וציוד להכנת מטעני צינור. במהלך המעצר, זרק החשוד מחלון החדר בביתו אקדח 9 מ"מ, שאותר ע"י השוטרים ונתפס. יצוין כי לפני כשנה וחצי, בחודש אוגוסט 2021, נעצר החשוד כשברשותו שני אקדחים, קליעים ומאות גרם סמים.

חשד: מטען חבלה הוטמן בבניין בבני ברק

בני ברק: נעצר עם ציוד להכנת מטעני חבלה

בתחילת החודש שעבר, נזכיר, התגלה חפץ חשוד בבניין מגורים בשכונת שיכון ה' בבני בברק. כוחות משטרה שהוזעקו למקום סגרו את הרחוב לתנועה למשך שעה ארוכה. במשטרה העריכו כבר אז כי מדובר במטען חבלה שהוטמן במקום במסגרת סכסוך.

פרקליטו של החשוד, עו"ד שמשון וייס אמר במהלך הדיון בבית המשפט כי "המשטרה נטפלת אליו". לדבריו, "כנגד החשוד אין ראיה פורנזית שקושרת אותו למטען. כנראה יש מידעים מודיעיניים שמצביעים על החשוד הזה אבל אין שום מידע מעבר לזה".

באשר לממצאים שנתפסו בביתו, אמר עורך דינו של החשוד: "מה שמצאו זה אסופה של צינורות, חומר דליק וזה דברים שיש בכל בית. אפשר להגיד שבכל בית ש אמצעים לבניית מטען חבלה. נתפס גם אקדח שככל הנראה הוא אקדח שלא משמש לירי, אין לו שום יכולת להמית".

מטעני חבלה מטענים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד