כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עלו או ירדו?

הח"כ מהאופוזיציה התבלבל ותקף את "עליית המיסים על השתיה הממותקת"

ח"כ יוראי להב הרצנו תקף בראיון את שר האוצר בצלאל סמוטריץ על החלטתו "לייקר את המס על השתייה המתוקה". המראיין עמד על טעותו והח"כ נבוך. צפו

הח"כ מהאופוזיציה התבלבל ותקף את "עליית המיסים על השתיה הממותקת"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ יוראי להב הרצנו מ'יש עתיד' התראיין היום (שני) אצל יניר קוזין בערוץ כנסת ותקף את שר האוצר בצלאל סמוטריץ על החלטתו "לייקר את המס על השתייה המתוקה". הרצנו אמר: "אתמול עלו המחירים של החשמל, הדלק, המים והארנונה, כמובן שיש לזה השלכות היקפיות. זה הולך להשפיע על יוקר המחיה של זוגות צעירים שעובדים ועל כל אזרחי ישראל. ההחלטה הראשונה של שר האוצר שמחוייב להילחם ביוקר המחיה היא להעלות את המיסים על המשקאות הממותקים".

המגיש יניר קוזין תיקן את ח"כ הרצנו ואמר: "להוריד את המיסים". הרצנו: "להעלות את המיסים על אהה... הוא מבטל את ההפחתה של המיסים שאנחנו ביצענו על המשקאות הממותקים ועל החד פעמי". קוזין: "לא, היו מיסים על המשקאות הממותקים ועל החד פעמי". הרצנו: "אהה.... כן, כן זאת כוונתי, הוא מסיר את המיסים על כך והוא בעצם מעודד את הציבור לצרוך משקאות ממותקים ולצרוך כלים חד פעמיים. השאלה מי ישלם את כל המחירים האלה?". 

כמה שעות אחרי הראיון המביך, הגיב ח"כ הרצנו וכתב בחשבון הטוויטר: "חוסר הריכוז שלי הוא חד פעמי, המאבק שלי בחד פעמי הוא קבוע".

צפו בקטע המשעשע:

יוראי להב הרצאנו משקאות ממותקים ערוץ כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד