כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לאחר שגידף אותו

אבי מעוז דורש פיצוי מאיש היח"צ: "הסתה מחרידה"

לאחר שהיחצ"ן רני רהב תקף אותו, חבר הכנסת אבי מעוז הגיש מכתב התראה לפני נקיטת הליכים בו ביקש התנצלות ופיצוי בסך 180,000 ש"ח שייתרמו לארגון צדקה: "נגמרו הימים בהם אנו נקבל בשוויון נפש התקפות שפלות והסתה מסוכנת"

אבי מעוז דורש פיצוי מאיש היח"צ: "הסתה מחרידה"
רני רהב/אבי מעוז צילום: נועם ריבקין פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז שיגר היום (שני) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים לאיש התקשורת והיחצ"ן רני רהב, בו ביקש התנצלות ופיצוי על סך 180,000 ש'"ח לאחר שזה תקף אותו.

רהב תקף בעבר את מעוז כחלק מהביקורת בתקשורת. במכתב מטעם מעוז, מצויין כי לפני מספר שבועות בראיון לערוץ 13 הוא "ביצע הסתה מחרידה והוצאת דיבה כנגד סגן השר המיועד ח"כ אבי מעוז, והכל בשימוש ציני".

"עוד הוספת חטא על פשע בכך שהקבלת וייחסת לסגן השר מעשים אשר יש בהם הקשה מתוך השואה. בחרת גם בשידור חי להפיץ קללות מחרידות "...ימח שמו וזכרו.." שמקבלות חומרה יתרה כנגד יהודי", נכתב במכתב שקיבל רהב.

"האלימות המילולית, ההסתה והדיבה לא פסקו שם, ביום 25/12/22 בתוכנית של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103 – הושמעו שוב דבריך ששודרו בערוץ 13 לאחר מכן המשכת עם דברי ההסתה, הדיבה, השקר והאלימות המילולית והכל בשידור חי: "... איש אפל....איש חשוך....ימח שמו....רוצה להחזיר את החינוך בארץ ישראל למקום חשוך...כיכר העיר להדיח אותו...מנוול...ניכנס כטרמפיסט לכנסת ....א-פל.... להפוך את מערכת החינוך ללימודי הלכה...אפל...רשימות שחורות שמחזירות את כולנו לגרמניה...שיצא מהחושך".

עורכת הדין מטעם יו"ר נעם דורשת מרהב, פרסום התנצלות וחזרה מדבריו, תשלום פיצוי בסך 180,000 ש"ח אשר ייתרמו לעמותה\ארגון צדקה. אם לא יעשה זאת, מעוז מתכנן לתבוע את רהב.

מנכ"ל מפלגת נעם אלקנה באב"ד מסר בתגובה: "נגמרו הימים בהם אנו נקבל בשוויון נפש התקפות שפלות והסתה מסוכנת. מי שמסית - ישלם!".

התגובה

 

 

 

רני רהב פיצוי כספי אבי מעוז דברי הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד