כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בליכוד פרסמו הבהרה

בן גביר יעלה להר הבית? גיבוי מהאופוזיציה

עלייתו של השר בן גביר להר הבית עודנה בסימן שאלה ובינתיים הדיווחים בכלי התקשורת מלחיצים כי המהלך עלול לגרור לסבב הסלמה נוסף מול חמאס. באופן מפתיע חבר אופוזיציה תומך בעלייתו וגרר את הליכוד לפרסם הבהרה בעקבות הדיווחים

בן גביר יעלה להר הבית? גיבוי מהאופוזיציה
ישיבת ממשלה צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

הסערה סביב עלייתו הצפויה של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר להר הבית: בליכוד מבהירים כי לא ימנעו את עלייתו של השר להר הבית, כשבינתיים הוא מקבל גיבוי מפתיע מהאופוזיציה.

מאז הודעתו אמש של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על כוונתו לעלות להר הבית, המערכת הפוליטית סוערת סביב כוונתו שבמרכז האיומים של החמאס כי עלייתו תגרור מהומות.

‏ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא היום בפתח סיעת 'יש עתיד' לראש הממשלה בנימין נתניהו למנוע מבן גביר לעלות להר הבית, לדברי לפיד "אנשים ימותו כאן" באם בן גביר יעלה להר הבית ויגרור להסלמה ביטחונית.

הערב הכחישו בליכוד דיווחים על כך שראש הממשלה נתניהו ביקש מבן גביר להימנע מעליה להר הבית, "לאחר שהתייעץ עם גורמי ביטחון, ראש הממשלה נתניהו לא ביקש מבן גביר שלא לעלות להר הבית", נמסר.

בתוך כך, מי שגיבה את עלייתו הצפויה של בן גביר להר הבית הוא חבר האופוזיציה ח"כ גדעון סער שצייץ בטוויטר: "הייתכן שראש ממשלת הימין על מלא מונע משר בממשלתו לעלות להר הבית עקב איומי החמאס", אליו עלה חופשי חודשי בתקופת כהונת ממשלה שלטענתו "נשלטה על ידי האחים המוסלמים?".

איתמר בן גביר עלייה להר הבית גדעון סער מפלגת הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד