כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי חילופי השרים

לפני העברת תקציב המדינה: מנכ"ל האוצר פורש

מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב הודיע כי הוא עוזב את תפקידו, למרות הודעתו של השר הנכנס סמוטריץ' שהוא לא יעזוב בקרוב. "הדבר היחיד שהנחה אותי בעבודה הציבורית הוא אהבת המדינה שלנו", אמר  

לפני העברת תקציב המדינה: מנכ"ל האוצר פורש
רם בלינקוב צילום: פלאש 90

כשלושה חודשים לפני העברת התקציב, כשהעבודה עליו כבר החלה, מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב פורש היום (שלישי) מתפקידו עם כניסתו של שר האוצר החדש בצלאל סמוטריץ'.

בלינקוב, שמונה לתפקיד על ידי שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, הביא ליציבות הנהלת משרד האוצר ולשיתוף פעולה פורה בין חבריה. במהלך תפקידו הוביל שורה של פעולות להפסקת החלת וביטול הסגרים והביא לירידה מהירה בשיעור האבטלה. 

עם כניסתו לתפקיד הוביל בלינקוב לגיבוש חוק ההסדרים הגדול ביותר מאז 1985 ובמסגרתו רפורמות פורצות דרך ובהן גיל הפרישה לנשים, רפורמה באג"ח מיועדות, רפורמה בייבוא, רפורמה בחקלאות, בנקאות פתוחה, הפרטת הדואר והפרטת נמל חיפה ועוד.

עם סיום תפקידו אמר בלינקוב כי "הדבר היחיד שהנחה אותי בעבודה הציבורית הוא אהבת המדינה שלנו ולכן אני מאחל הצלחה רבה לממשלה החדשה ולשר האוצר הנכנס ולמחליפי בתפקיד".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הודה לבלינקוב על עבודתו וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסוף השבוע הבא במטרה להשלים את תהליך הפרטת נמל חיפה, ולאחר מכן יצטרך למצוא מחליף.

רם בלינקוב משרד האוצר פרישה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד