ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מגיב לממשלה החדשה

הרוצח מלבנון בביקורת: "תערובת של מושחתים וקיצונים"

נסראללה מתייחס להשבעת הממשלה החדשה בישראל: "אנחנו מכירים את נתניהו שנים רבות, אם מישהו רוצה להפחיד אותנו, כבר חווינו אותו. מה שחדש הוא שהממשלה היא תערובת של מושחתים וקיצונים". נסראללה איים "בפיצוץ בכל האזור ולא רק בפלסטין"

הרוצח מלבנון בביקורת: "תערובת של מושחתים וקיצונים"
נסראללה בנאום צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאם בהופעה ראשונה הערב (שלישי) אחרי השמועות שנפוצו סביב מצבו הבריאותי. נאומו הקודם תוכנן ליום שישי האחרון אך בוטל משום שחלה בשפעת. "אני רוצה להרגיע אתכם", אמר נסראללה. "ראיתי בתקשורת הישראלית ובמדינות המפרץ שאמרו שהועברתי לטיפול נמרץ עם מכשיר הנשמה - אין צורך להיבהל".

לדבריו, "יש לי רגישות בקנה הנשימה כבר 30 שנה, כולם יודעים זאת היטב. היא הפתיעה אותי ביום שישי ונאלצנו לבטל את הנאום. הדברים רגילים לגמרי. אם לא היה נאום ביום שישי, אף אחד לא היה מרגיש בכלום".

"רצינו להיות כנים איתכם, כי ביטול הנאום אחרי ההמתנה הארוכה יכל להביא לפרשנויות שגויות, אני מתנצל שהעסקתי אתכם, ומודה לכל מי שהתפללו על האהבה וההזדהות".

בקול צרוד עקב מחלת השפעת, נסראללה מתייחס לממשלה החדשה בישראל. "אנחנו מכירים את נתניהו שנים רבות, אם מישהו רוצה להפחיד אותנו, כבר חווינו אותו. מה שחדש הוא שהממשלה היא תערובת של מושחתים וקיצונים. הממשלה הזו לא מפחידה אותנו, זה יזרז את סוף היישות הציונית". על ההסכם לסימון הגבול הימי: "חלק פחדו שאם נתניהו ייבחר הוא יבטל את ההסכם. עכשיו הוא הודיע שהוא מחויב להסכם. אין לנו מה לחשוש מהכיוון הזה".

נסראללה דיבר על עלייתו של בן גביר היום להר הבית: "מה שקרה היום והעמדות הפלסטיניות ושל מדינות ערב רבות מוכיח שהם פונים לכיוון מסוכן. אם מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים ייפגעו ע"י האנשים האלה, זה לא יפוצץ את המצב רק בתוך פלסטין אלא באזור כולו, אנו אומרים לכל מדינות העולם - אם אתם לא רוצים מלחמה באזור - עליכם לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו".

חסן נסראללה חיזבאללה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד