כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עזב את הציוויליזציה

חי ביער במשך 16 שנים עם להקה של 31 כלבים; כך זה הסתיים

גבר בילה 16 שנים בפארק לאומי בארצות הברית, ובנה בהדרגה להקה של 31 כלבים נאמנים שיגיבו לקריאות שלו בכל מקום שבו הם נמצאים ביער. הוא יצר קשר הכלבים, שלידם הוא ישן להתחמם במהלך חודשי החורף הקרים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

איש הרים מסתורי נמצא חי בטבע עם להקת כלבים שהוא מיילל אליה ביער. הגבר העונה לשם טוני נטש את הציוויליזציה בארה"ב לכל החיים, והוא חי ביער, שם יצר קשר מדהים עם 31 כלבים, שלידם הוא ישן להתחמם במהלך חודשי החורף הקרים.

האיש מכונה 'איש ההרים' על ידי המקומיים, בילה 16 שנים הרחק מבני האדם בפארק הלאומי במדינת טנסי. הוא תועד עם שיער אפור מדובלל ולובש קפוצ'ון קרוע, ונועל מגפיים, טוני שרד איכשהו בלי קורת גג מעל ראשו, כך דווח ה'דיילי סטאר'.

כשדיברה ב-2016 על מערכת היחסים שטוני בנה עם כלבים משוטטים, סקוטונד הייסלי מארגון Animal Rescue Corp שביומיום מצילה בעלי חיים, היא אמרה לתקשורת המקומית: "זו הייתה המשפחה היחידה שהוא הכיר ואהב". היא תיארה את היללה החייתית של טוני: "הם היו מגיעים מעומק היער מכיוונים רבים אליו. זה היה מראה אדיר שנראה. מעולם לא ראיתי דבר כזה, הוא ישן עם הכלבים האלה. אתה יכול לתאר לעצמך כמה חם היה לו, הוא פשוט התכסה עם הכלבים האלה".

לבסוף טוני התרצה ב-2016 לקבל סיוע, לאחר ששהה ביער 16 שנה משנת 2000, איש ההרים דרש שכל אחד מ-31 חבריו על ארבע הרגליים ייקלט על ידי חברת הצלת בעלי חיים, ויועבר לאימוץ כדי שיוכלו לחיות את חייהם בחברת אנשים שידאגו להם.

הייסלי אמרה: "הוא היה רגשי. הוא היה מאושר. הוא היה נרגש. אפשר לראות את השילוב של ניצחון ועצב הכל באותה תמונה של הפנים שלו". לאחר שנלקחו למקלט זמני, אמרה הייסלי: "כמעט 100% מהכלבים האלה רצו מגע אנושי". טוני סירב להתראיין בזמנו והמקום בו הוא נמצא כעת לא דווח בתקשורת המקומית בטנסי.

כלבים טנסי ארה''ב יער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד