כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"זה מייסר אותי"

העיתונאי התנצל בפני יאיר נתניהו: "נסחפתי"

עיתונאי ידיעות אחרונות תקף את בנו של ראש הממשלה, לאחר ההתבטאות של האחרון נגד הפרקליטות: "אם זו לא הסתה אני לא יודע הסתה מהי". יממה לאחר מכן התנצל וטען: "ביקשתי להתנצל מבלי שמישהו אמר לי משהו בכלל"

העיתונאי התנצל בפני יאיר נתניהו: "נסחפתי"
יאיר נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

העיתונאי רענן שקד תקף את יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, ומיד יממה לאחר מכן חזר בו. לטענתו, לפי הדיווח ב'וואלה', זה לא נעשה בעקבות איום לתביעה או פנייה מצד נתניהו.

לפני מספר שבועות יאיר תקף בתוכניתו ב'גלי ישראל', ואמר כי תפרו אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שבחר העם הישראלי, ולכן יש להטיל עליהם עונש בגין בגידה במדינה. לאחר שהדברים עוררו סערה, נתניהו ריכך את דבריו אומר כי לא קרא לפגוע באיש.

בתחילת השבוע, חזר שקד, עיתונאי 'ידיעות אחרונות', בראיון לערוץ 14 על הדברים והסביר כי נתניהו "קרא לרצוח את הפרקליטות. אם זו לא הסתה אני לא יודע הסתה מהי", הוסיף.

אלא שאמש (שלישי) הובאה בתוכנית, הפעם ללא שקד, התנצלות שלו על הדברים שאמר נגד בנו של ראש הממשלה. "בלהט הוויכוח אתמול טעיתי בציטוט יאיר נתניהו וייחסתי לו דברים שרחוקים ממה שאמר בפועל. אני מתנצל על כך".

"כמובן שלא לכך התכוונתי - אבל כמו שקורה לפעמים, נסחפתי בדבריי ולא ניסחתי את עצמי כראוי, וזה מייסר אותי מאז. אז שוב, מתנצל", אמר סגל, שהקריא את ההתנצלות בשמו.

במענה לפניית 'וואלה', טען שקד כי התנצלותו לא נעשתה בעקבות פנייה מצד נתניהו: "התנצלתי כי ראיתי את זה אחר כך וחשבתי שהמשפט הזה, כאילו הוא קרא לרצוח אותם, רחוק מאוד מהאמת, ולא הייתי רוצה שיעוותו בצורה כזו את דבריי. ביקשתי להתנצל מבלי שמישהו אמר לי משהו בכלל (וכמובן שלא שמעתי ממנו או ממי מטעמו)".

יאיר נתניהו רענן שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד