כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
על סיפון האונייה

בתוך שבועיים: רוסי שלישי נמצא מת בנסיבות מסתוריות בהודו

סרגיי מיליאקוב, בן ה-51, נמצא מת על כלי שיט שעגן בנמל בהודו. סרגיי הוא האזרח הרוסי השלישי שמת במדינה תוך פחות משבועיים. חבר הפרלמנט הרוסי, המיליונר פאבל אנטוב וחברו ולדימיר בידנוב מתו באופן מסתורי בהפרש של יומיים אחד מהשני במלון יוקרה בחודש שעבר

בתוך שבועיים: רוסי שלישי נמצא מת בנסיבות מסתוריות בהודו
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

שורה של מקרי מוות מסתוריים של רוסים עשירים ברחבי העולם מעלים חשד למגמת חיסולים של הקרמלין. אזרח רוסי שלישי נמצא מת בנסיבות מסתוריות באודישה שבהודו, פחות משבועיים לאחר ששניים אחרים מתו בנסיבות מסתוריות במלון יוקרה.

סרגיי מיליאקוב, בן 51, נמצא מת בחדרו על סיפונה של ספינה שעגנה בנמל פאראדיפ בהודו בשעה 4:30 לפנות בוקר שעון מקומי, כך אמרו גורמים רשמיים, אם כי לא ציינו את סיבת המוות.

דרכונו של סרגיי מיליאקוב

מיליאקוב היה רשום כמהנדס ראשי על סיפון הספינה. יו"ר הנמל אישר את מותו של המהנדס ואמר כי נפתחה חקירה. מותו מגיע ימים ספורים אחרי שחבר הפרלמנט הרוסי ואיל הנקניקיות פאבל אנטוב, "נפל" אל מותו ממרפסת הגג של המלון שלו, וזאת יומיים לאחר שאחד מחבריו לטיול בהודו, ולדימיר בידנוב, מת לכאורה מהתקף לב קטלני.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הפוליטיקאי העשיר ביותר של רוסיה שביקר את מלחמת רוסיה באוקראינה נמצא מת לאחר נפילה מסתורית מחלון מלון בהודו בסוף החודש האחרון. פאבל אנטוב, מולטי-מיליונר שהחזיק מפעל ענק של נקניקיות, ממפלגה המאוחדת של רוסיה, היה בטיול כדי לחגוג את יום הולדתו ה-66 הקרוב. ולדימיר בידנוב, חברו שהיה איתו בטיול בהודו, מת 'מהתקף לב', והפוליטיקאי העשיר "נפל" מחלון במלון יומיים לאחר מכן.

עשרות מיליארדים ואוליגרכים רוסים מתו בטרם עת ובאופן מסתורי במספר מדינות ברחבי העולם בחודשים האחרונים מאז פלישת ולדימיר פוטין לאוקראינה.

הודו מוות מסתורי מלחמת אוקראינה רוסיה רוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד