כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קיבלה שוחד

31 חודשי מאסר לרופאה שחילקה פטור ממסכת קורונה

רופאה גרמנית נשלחה לרצות מאסר של שנתיים ותשעה חודשים, לאחר שבמהלך מגפת הקורונה חתמה על לא פחות מ-4,000 אישורי 'פטור ממסכה' לאזרחים מכל רחבי המדינה. הרופאה העניקה אישורים גם לאנשים שבכלל לא ראתה ושאפילו לא הציצה בתיק הרפואי שלהם

31 חודשי מאסר לרופאה שחילקה פטור ממסכת קורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

31 חודשי מאסר נגזרו על רופאה בגרמניה שחילקה פטור ממסכת קורונה לכל דורש. בית המשפט קבע שהרופאה גם קיבלה תשלום של 27 אלף יורו בתמורה למסמכים עליהם חתמה, ובהתאם לכך חייב אותה בקנס כספי בסכום זהה, אותו עליה לשלם לקופת המדינה.

לפי כתב האישום, הרופאה העניקה אישורים גם לאנשים שבכלל לא ראתה ושאפילו לא הציצה בתיק הרפואי שלהם, כשהיא מצהירה שהם סובלים מחרדות או מקשיי נשימה ולכן אין לחייב אותם לעטות מסכה במרחב הציבורי.

עורך דינה של הרופאה הודיע שיערער על גזר הדין, וטען שהוא נגזר כנגדה במסגרת 'מסע טרור אכזרי' שמתנהל נגד הרופאה מטעם המוסדות שניסו לקדם 'דיקטטורת קורונה'. לדבריו, הרופאה מילאה את חובתה בהתאם לתפקידה, ובמקום להעניש אותה, יש להעניק לה תעודת הערכה על הסיוע שנתנה ל-4,000 אזרחים גרמניים.

קבוצה של מפגינים שהתנגדו בתוקף להגבלות הקורונה הנוקשות ששררו בגרמניה בשנה שעברה, הגיעו לבית המשפט והפגינו בסמוך לו להבעת תמיכה ברופאה.

קורונה גרמניה מסכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד