כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יוזמה חדשה

חייבים כסף? תתכוננו לקבל שיחה מלשכת הוצאה לפועל

עובדים בלשכות ההוצאה לפועל בפרויקט יבצעו שיחות טלפון יזומות אל החייבים בימים שני ו/או רביעי בין השעות 16:00- 18:30 |מטרת הפרויקט הוא להניע חייבים לשלם את מלוא החוב, על מנת להביא לסגירת התיק בסמוך לפתיחתו

חייבים כסף? תתכוננו לקבל שיחה מלשכת הוצאה לפועל
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

רשות האכיפה והגבייה יוצאת בפרויקט של גבייה יזומה, במסגרתו נבחרו תיקי הוצאה לפועל בעלי פוטנציאל גבייה גבוה על פי קריטריונים מוגדרים, שעיקרם: תיק הוצאה לפועל יחיד לחייב, התיק נפתח במהלך השנתיים האחרונות, סכום החוב בתיק הוא עד 5000 ₪ נכון למועד פתיחתו, אין עיכוב הליכים בתיק, קיים אישור מסירה כדין לחייב, התיק אינו כלול בהליך חדלות פירעון והחוב אינו נגבה במסלול המקוצר.

הפרויקט ינוהל בחלק מלשכות ההוצאה לפועל בפריסה ארצית בימי שני ורביעי.

מטרת הפרויקט הוא להניע חייבים לשלם את מלוא החוב, על מנת להביא לסגירת התיק בסמוך לפתיחתו, וזאת על מנת לחסוך בתפיחת ריביות ובתוספת הוצאות ושכר טרחה משמעותיים.

הפרויקט יתקיים בלשכות ההוצאה לפועל בנתניה, בכפר סבא, ברמלה, בפתח תקווה, ברחובות, בראשון לציון, בתל אביב, בצפת, בחיפה, בעכו, בנצרת, בירושלים ובבאר שבע.

עובדים בלשכות ההוצאה לפועל בפרויקט יבצעו שיחות טלפון יזומות אל החייבים בימים שני ו/או רביעי בין השעות 16:00- 18:30 ויקבלו כקהל את אותם חייבים למפגשי שירות בשעות אלו. 

בשיחות ובמפגשים יבהירו העובדים לחייב אופני הסדרת החוב ויציעו לו לשלם החוב מרחוק. חייב בפרויקט שלא יוכל לשלם את כל חובו מרחוק בתשלום אחד, יוזמן למפגש שירות בלשכה הקרובה למקום מגוריו והכלולה בפרויקט, בימים שני או רביעי בשבוע בין השעות 16:00-18:30 על בסיס זימון תור מראש, אשר ייקבע עבורו בידי עובדי ההוצאה לפועל המשתתפים בפרויקט.

בנוסף, יוכל כל חייב בפרויקט לשלם את החוב בשוברים לבנק הדואר שיישלחו לו העובדים.ות וכן בקישור לתשלום שיקבל ב-SMS וכמובן באתר האינטרנט של רשות האכיפה והגבייה או במוקד הטלפוני של רשות האכיפה והגבייה שמספרו: 35592* 

 

הוצאה לפועל חובות שיחת טלפון בעלי חובות כספים ריבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד