כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"התרשמתי אישית מכישוריו המיוחדים"

השר מלכיאלי הכריע על זהות מנכ"ל הרבנות הראשית

השר לשירותי דת הטרי מיכאל מלכיאלי החליט למנות את יהודה כהן למנכ"ל הרבנות הראשית לישראל מבין שלושת המועמדים שהוצגו לפניו | "לאחר ששקלתי את ניסיונו רב השנים בתחום שירותי הדת, ואת תפקודו לאורך השנים בתפקידיו הציבוריים, כמו גם את התרשמותי האישית מכישוריו המיוחדים"

השר מלכיאלי הכריע על זהות מנכ"ל הרבנות הראשית
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לשירותי דת הנכנס חה"כ מיכאל מלכיאלי הודיע הערב (רביעי) כי החליט למנות את יהודה כהן למנכ"ל הרבנות הראשית לישראל ויביא זאת לאישור הממשלה בקרוב.

מדובר במועמד מימיו של השר לשעבר מתן כהנא שלשורה הסופית הגיעו לצד כהן גם הלל הורביץ ומשה דגן שכיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית, בימים האחרונים נועד מלכיאלי עם המועמדים והכריע כי כהן יהיה המנכ"ל הבא.

בהחלטתו כתב השר, "לאחר שעיינתי היטב בחומר המצורף ובפרוטוקולי וועדת האיתור, ולאחר שיחות שקיימתי עם כלל המועמדים, החלטתי להביא לאישור הממשלה את מינוייו של מר יהודה כהן לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, וזאת לאחר ששקלתי את ניסיונו רב השנים בתחום שירותי הדת, ואת תפקודו לאורך השנים בתפקידיו הציבוריים, כמו גם את התרשמותי האישית מכישוריו המיוחדים".

השר מלכיאלי הוסיף: "מאחל הצלחה למר יהודה כהן בתפקידו החשוב, בטוחני כי יצליח לקדש שם שמים ויצעיד את הרבנות הראשית לישראל מעלה מעלה לטובת הציבור כולו".

השר לשירותי דת מנכל הרבנות הרבנות הראשית לישראל מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד