כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אין שום איזון"

יאיר נתניהו תוקף את מערכת המשפט: "יכולים להרוס חיים של כל אזרח"

במקביל לרפורמה המשפטית שהציג השר יריב לוין, יאיר נתניהו עלה למתקפה על מערכת המשפט: "הם יכולים גם לענות ולסחוט כל אזרח". לדבריו, "כך נחשף בתיקי האלפים"

יאיר נתניהו תוקף את מערכת המשפט: "יכולים להרוס חיים של כל אזרח"
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אתמול (רביעי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, שבו הוא לכאורה מנסה להסביר את הצורך ברפורמה במערכת המשפט שהציג סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין. יצוין כי בציוץ שפרסם, יאיר נתניהו לא התייחס ישירות לרפורמה.

נתניהו תקף את מערכת המשפט: "למערכת המשפט ולפרקליטות יש כוח להרוס את החיים של כל אזרח במדינה. כוח שלא קיים לממשלה או לכנסת. הם יכולים לרוקן לכל אזרח את חשבון הבנק שלו, הם יכולים לעצור ולהשפיל כל אזרח, הם יכולים להפריד בין כל אזרח לילדיו והם יכולים לשלול את החופש של כל אזרח".

הוא הוסיף ותקף: "בפועל, הם יכולים גם לענות ולסחוט כל אזרח (כפי שנחשף בבית המשפט בתיקי האלפים). כיום, אין שום הגנה לאזרח הקטן מפני הכוח העצום הזה. אין שום איזון ובלם על המערכת הזאת שיכולה להשמיד חיים של אזרחים".

לדבריו, "לכנסת ולממשלה יש אינסוף בלמים ואיזונים - במיוחד לאור כך שכל כמה שנים יש בחירות והכנסת והממשלה עומדים למשפט העם. העם יכול להחליף את הכנסת והממשלה ולשלוח אותם הביתה אם הוא אינו מרוצה מתפקוד הכנסת או הממשלה".

 

 

 

יאיר נתניהו הפרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד