כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בתי הלוויות מלאים

מחוסר מקום: גופות חולי קורונה נשרפות ברחובות סין

תמונות קשות לצפייה מראות משפחות בסין ששורפות את גופות יקיריהן ברחובות. תוצאה מחרידה של הזינוק הנוכחי במדינה במקרי נגיף הקורונה. "כל המערכת משותקת כרגע", אמר עובד בבית לוויות שלא עומד בעומס

מחוסר מקום: גופות חולי קורונה נשרפות ברחובות סין
שריפת ארון קבורה בסין צילום: צילום מסך

בתי הלוויות ובתי חולים סיניים התמלאו עד אפס מקום, לאחר שמדיניות "אפס קורונה" של המדינה הופסקה בחודש שעבר. סרטונים קשים לצפייה שפורסמו ברשתות החברתיות מראים שריפת גופות מאולתרות המתרחשות ברחובות.

בסרטון שצולם ככל הנראה בשנחאי, נראים קבוצת אנשים שהתאספו סביב מדורה מאולתרת שהוצתה. בית הלוויות אחד כל כך מלא שהוא יכול לאפשר למשפחות להיות רק 5 עד 10 דקות להתאבל על יקירם. סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה, כי כל כך הרבה אנשים מתים בשנחאי, עד שבית הלוויות לונגהואה מטפל בגופות פי חמישה מהרגיל בכל יום.

"כל המערכת משותקת כרגע", אמר לבלומברג עובד בבית הלוויות. בגלל הביקוש העצום לשריפת גופות, בתי הלוויות על פי הדיווחים מייקרים את עלות השירות על רקע הביקוש הגבוה, מה שהביא אנשים רבים לשרוף את יקיריהם בעצמם.

"ניסיתי מספר דרכים לשרוף את אבי אבל אף אחד מהם לא הצליח", אמרה תושבת שנחאי בצ'אט הקבוצתי שלה ב-28 בדצמבר, לפי בלומברג. בתי הלוויות נאלצים לבצע שריפת גופות 24 שעות ביממה כדי לעמוד בקצב העלייה בביקוש.

סין קורונה חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד