כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זעם רפובליקני

קרוז תוקף את ביידן על "זריקת ישראל מתחת לאוטובוס"

הסנאטור הרפובליקני טד קרוז תקף את הנשיר ביידן על "זריקת ישראל מתחת לגלגלי אוטובוס". ההצהרה באה לאחר שבכירי ביידן גינו את ביקורו של השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר בהר הבית השבוע

קרוז תוקף את ביידן על "זריקת ישראל מתחת לאוטובוס"
טד קרוז צילום: באדיבות המצלם

בהצהרה חריפה נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הסנאטור הרפובליקני טד קרוז זעם על "האובססיה הפתולוגית של ממשל ביידן לערעור ישראל". ההצהרה באה לאחר שבכירי ממשל ביידן גינו את ביקורו של השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר בהר הבית השבוע.

בהצהרה נאמר: "האובססיה הפתולוגית של ממשל ביידן עם ערעור ישראל מסכנת את הביטחון הלאומי של אמריקה ובעלות בריתנו, "זריקת ישראל מתחת לגלגלי אוטובוס" ביקור של שר מממשלת ישראל באתר בתוך ישראל אינו שינוי בסטטוס קוו כלשהו, וזה לא צריך להיות שנוי במחלוקת שיהודי יבקר באתר הקדוש ביותר ליהדות".

ביידן השבוע בבית הלבן. צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90.

עוד כתב: "ההצהרות מהבית הלבן של ממשל ביידן ומשרד החוץ, מערערים עוד יותר את היציבות במזרח התיכון ומסתכנים בהסתה לטרור, ממשל דמוקרטי מכריח את ישראל שהם בעלי ברית שלנו לעשות ויתורים מסוכנים, ממשל ביידן מחפש בעקביות לערער את ביטחונה וריבונותה של ישראל על פני שטחה, אסור אפילו להזכיר את "הסכמי אברהם", הם רצו לפתוח קונסוליה פלסטינית בירושלים בירת ישראל".

קרוז תקף את המהלך של ארה"ב שהורה ל-FBI לחקור חיילים ישראלים, תוקפים את הממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי, בינתיים הממשל מזרים מיליארד דולר לאזורים פלסטיניים".

כזכור ארה"ב תקפה את עליית השר איתמר בן גביר להר הבית. "לביקור הזה יש פוטנציאל להחריף את המתיחות ולעורר אלימות", אמר דובר מחלקת המדינה, נד פרייס, בתדרוך ביום שלישי האחרון. "אנחנו מודאגים מאוד מכל פעולה חד-צדדית שיש לה פוטנציאל להביא לאלימות, אנחנו מודאגים מאוד מהביקור הזה". בנוסף, שגריר ארה"ב בישראל תומס ניידס גינה ביום שלישי בחריפות את הממשלה.

ג'ו ביידן טד קרוז איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד