ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כשבועיים אחרי

ניסיון הפיגוע בצפון השומרון: נעצרו מחבלים החשודים בירי

לפני כשבועיים, בליל שבת, פתחו מחבלים בירי לעבר היישוב שקד בצפון השומרון | הבוקר הודיעו צה"ל ושב"כ על מעצר חשודים בירי 

ניסיון הפיגוע בצפון השומרון: נעצרו מחבלים החשודים בירי
הבית ביישוב שקד שנפגע צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לוחמי צה"ל ושב"כ עצרו חשודים בירי לעבר היישוב שקד בחודש שעבר. בפעילות מבצעית משותפת של צה"ל ואנשי שירות הביטחון הכללי בחטיבה המרחבית מנשה, נעצרו לאחרונה מספר חשודים בירי לעבר היישוב, שלא הוביל לנפגעים בגוף. הפעילויות התבצעו בעקבות מידע מודיעיני של השב"כ והחשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

נזכיר כי בליל שבת לפני כשבועיים פתחו מחבלים בירי לעבר היישוב שקד בצפון השומרון. בחסדי שמיים הפיגוע הסתיים ללא נפגעים, אך אחד מהקליעים פגע באחד מבתי היישוב. לאחר הפיגוע פתחו כוחות צה"ל בסריקות באזור, במטרה להתחקות אחר המחבלים.

גדוד ג'נין של הג'יהאד האסלאמי קיבל על עצמו אחריות לפיגוע, זמן קצר אחרי הירי: "הלוחמים שלנו ירו בצרורות לעבר ההתנחלות שקד בשעה 17:30".

מדובר צה"ל נמסר לאחר הפיגוע: התקבל דיווח על ירי לעבר היישוב שקד שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. לאחר סריקות ביישוב, זוהתה פגיעה באחד הבתים. אין נפגעים. כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר חשודים.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן הגיב לתפיסת המחבלים ואמר: "בשם תושבי השומרון אני רוצה להודות לחיילי צה"ל, לשב"כ ולכוחות הביטחון על תפיסתם של המחבלים. פעילות זאת מעבירה מסר חד לטרור שכל מי שינסה לשבש את חייהם של תושבי השומרון, ויו"ש בכלל, ייתפס והדין ימוצה איתו. אנחנו קוראים למערכת הביטחון ולממשלה להמשיך ולמצות את הדין בחומרה עם המחבלים, ולהביא לסיומו של גל הטרור הזה. ההתיישבות בשומרון בכלל וביישוב שקד בפרט נחושה וחזקה, עם ישראל ינצח".

ירי פיגוע מעצר מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד