י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תפקידנו לדבוק באמת"

הרב תקף והתנצל בפני השרה: "דבריה סולפו"

הרב אברהם יוסף, בנו של הרב עובדיה זצ"ל, תקף את השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק, אחרי שחשב שתקפה את אביו - אך הבוקר התנצל אחרי שהבין כי היא לא זו שתקפה | סטרוק: "תפקידנו לדבוק באמת"

הרב תקף והתנצל בפני השרה: "דבריה סולפו"
הרב אברהם יוסף צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תקף וחזר בו: הרב אברהם יוסף, של הרה"ג עובדיה יוסף זצ"ל, התנצל היום (שישי) בפני השרה אורית סטרוק, לאחר שביקר אותה קשות על ציטוטים שחשב שאמרה נגד אביו.

בתוכניתו בשבוע שעבר בתחנת הרדיו 'קול חי', הרב אברהם יוסף תקף את השרה מ'הציונות הדתית' - לאחר שייחס לה הוצאת דברי אביו מהקשרם. הבוקר, לאחר שהבהירה לו שלא היא זו שהוציאה את הדברים מהקשרם, הרב התנצל.

"הראו לפניי תמונה של אבי מורי הרב עובדיה יוסף בכתבה שמדברת בסילוף הדברים שצוטטו בשם אבי מורי ולכן יצאתי בשצף קצף נגד המסלפים", הסביר. "האמת היא שהשרה לא דיברה. מי שעשה את כל הדברים הלא נכונים והלא ראויים הוא אותו עיתונאי שעיתונאים יש להם מטרה לסכסך".

"השרה אינה אשמה ואני מתנצל בפניה שדברתי עליה דברים ואני מבקש ממנה שהיא תסלח לי, אני מקווה מאוד שהדברים שאני אומר יכנסו ללבבות והיא תמחל לי על שדיברתי כנגדה. האמת והשלום אהבו", התנצל הרב. 

השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק מסרה: "מודה מאד לכבוד הרב, ובהחלט מצפה לאחרים שיבואו בעקבותיו. כשהתקשורת מנסה לסכסך, תפקידנו לדבוק באמת, ולהרבות שלום. שבת שלום לכולם, חזק חזק ונתחזק!".

אורית סטרוק הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד