כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הובא למנוחות

קרוב משפחתו של יזם הנדל"ן נעצר בחשד לרצח

בן משפחתו של יזם הנדל"ן ניסים אסייג ז"ל נעצר באשדוד, יממה לאחר שלפי החשד ירה בו מטווח אפס לאור יום בראשון לציון | המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בחשד שסייעו לו להימלט לאחר הרצח | אתמול הובא למנוחות יזם הנדל"ן ניסים אסייג ז"ל

קרוב משפחתו של יזם הנדל"ן נעצר בחשד לרצח
הקבלן ניסים אסייג צילום: רשתות חברתיות

המשטרה עצרה אתמול (שישי) את החשוד ברצח יזם הנדל"ן ניסים אסייג ביום חמישי בראשון לציון. החשוד, בן משפחתו של אסייג, אותר ונעצר באשדוד.

במקביל למעצרו של החשוד ברצח, עצרה המשטרה שני חשודים נוספים - תושבת ראשל"צ ותושב אשדוד בחשד לסיוע לחשוד אחר מעשה. הערב תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים.

הקבלן המוכר יוצא ממונית - ונורה מטווח אפס • תיעוד

ע"י בן משפחתו: זה הקבלן המוכר שנורה למוות

אתמול הותר לפרסום כי ניסים אסייג בן ה-60, הוא הקבלן המוכר שנרצח. אסייג, תושב אור עקיבא ואל"מ (במיל'), שימש כמנכ"ל ובעלים של NSA להתחדשות עירונית, והיה מוכר בתחום ה"תמ"א 38", בשורה של ערים ברחבי הארץ. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים וחמישה נכדים. הלווייתו התקיימה אתמול בבית העלמין גורדון בראשון לציון.

אסייג נורה כאמור שלשום בשעות הבוקר בראשון לציון. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה הקבלן יוצא ממונית ופוגש באדם - שלפתע שולף אקדח ויורה בו מטווח אפס. הרצח החמור התרחש ברחוב פריימן, סמוך לתחנת הדלק בעיר. השניים ככל הנראה נועדו במטרה ליישב סכסוך כספי. 

לאחר שנורה, עלה הקבלן על המונית שאיתה הגיע והמשיך בנסיעה לעבר אמבולנס שפינה אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

יזם נדלן ראשון לציון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד