כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מדיניות חדשה

האיום הישראלי לאבו מאזן: "שקול היטב"

אחרי הסנקציות בעקבות הפנייה להאג, גורמים בכירים ישראלים העבירו מסר תקיף ליו"ר הרשות הפלסטינית, לפיו ישראל לא תסבול עוד צעדים מדיניים נגדה: "הממשלה החדשה מתכוונת להגיב בחומרה על הצעדים הללו". יחד עם זאת, הבהירו שאין כוונה לפרק את הרשות

האיום הישראלי לאבו מאזן: "שקול היטב"
אבו מאזן צילום: Flash90

בישראל העבירו מסר מאיים ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שלפיו הממשלה החדשה מתכוונת להגיב בחומרה על צעדים מדיניים נוספים. 

לפי הדיווח ב'חדשות 13', בכירים ישראלים שוחחו בסוף השבוע עם בכירים ברשות הפלסטינית בסביבתו של אבו מאזן, והעבירו מסר חריף. המסר הועבר על ידי בכירים בצבא ולא על ידי הדרג המדיני.

"שקלו היטב כל צעד מדיני נוסף, דוגמת אותה פנייה לבית הדין הבינלאומי, כי הממשלה החדשה מתכוונת להגיב בחומרה על הצעדים הללו", כך נכתב במסר.

באותן שיחות שהתקיימו אתמול, יום שישי, ישראל גם הבהירה לרשות: "אנחנו לא מעוניינים בהסלמה ואין לנו כל כוונה להחליש או לפרק את הרשות". בסביבת אבו מאזן השיבו כי הם "מוטרדים מאוד" מהמהלך הישראלי.

כזכור, הממשלה החליטה על שורה של עיצומים בעקבות פניית הפלסטינים להאג, בין היתר מדובר על הקפאת תוכניות בנייה פלסטיניות ושלילת הטבות לבכירים ברשות. זו למעשה אחת ההחלטות הראשונות שהממשלה הזו מקבלת, בטח באופן פומבי.

אבו מאזן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד