י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
חוליות מקומיות

לבנון לוחצת על חיזבאללה למנוע מחמאס לתקוף את ישראל

גורמי ביטחון לבנוניים מודאגים מתוכניות ארגון הטרור הפלסטיני חמאס לבצע פיגועים נגד ישראל מדרום לבנון, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים בלבנון. על פי דיווחים בלבנון, ראשי הביטחון הלבנוניים מבקרים את חוסר הפעולה של חיזבאללה בעניין זה

מחבלי חמאס
מחבלי חמאס צילום: עבאד רחים קאנטיב, פלאש 90

אתר החדשות Beirut Observer מפרסם רשימה של פעילי ארגון טרור פלסטיניים שמתכננים לתקוף את ישראל מדרום לבנון, על פי הדיווח, ישנה דאגה בלבנון בנוגע לתנועות חמאס בלבנון, קבוצה של אנשי חמאס מתכננת לבצע פעולות נגד ישראל מתוך שטח לבנון, ודווקא מהדרום.

האתר פרסם ממקור לבנוני את שמות אנשי החמאס: סמיר פנדי, חסן פרחאת, נדים דוואבשה, אחמד חמדאן עבדאללה. כולם פלסטינים המשתייכים לחמאס ופעילים בדרום לבנון.

על פי דיווחים בלבנון, ראשי הביטחון הלבנוניים מבקרים את חוסר הפעולה של חיזבאללה בעניין זה, הם חוששים, כי "ביצוע פעולה נגד ישראל, יסכן את לבנון ויוסיף למצבה הקשה מזה תקופה ארוכה".

לטענת גורם בלבנון, חיזבאללה שולט לחלוטין בדרום לבנון, ואינו מתחשב ביוניפי"ל, וכן, אף אחד לא יוכל לעשות דבר ללא אישורו, "ואם חיזבאללה יאשר פעולות אלו, זה מסוכן מאוד ללבנון, ואם החוליה פעילה ומאחסנת נשק וטילים, חיזבאללה יודע שזה מסוכן ללבנון, שסבלה בגלל שגורמים זרים השתמשו באדמותיה למטרות צבאיות, כפי שקרה במלחמת האזרחים ובמעשי הטבח בלבנון".

לבנון חמאס חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד