י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האשים את הממשלה

בהפגנת השמאל: מפגין סטר לחבר הכנסת ונעצר

החשוד נעצר בחשד שסטר בפניו של חבר הכנסת איימן עודה במהלך ההפגנה אמש בתל אביב | עודה האשים את הממשלה וכתב: "שלומי טוב ואני לא אתן לאף אחד למנוע ממני לייצג את הציבור"

איימן עודה
איימן עודה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

המשטרה עצרה הערב (ראשון) גבר בן 42, בחשד שתקף את חבר הכנסת איימן עודה, במהלך הפגנת השמאל נגד מהלכי הממשלה שנערכה אמש בהפגנה בתל אביב. החשוד, תושב גבעת ברנר, חשוד שסטר לעודה בסיום נאומו. הוא יובא לחקירה ובסיומה יוחלט האם להביאו מחר בפני שופט בבקשה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "אמש דווח למשטרה על חשד לתקיפת חבר כנסת במהלך מחאה ליד מוזיאון תל אביב. לפני זמן קצר עצרה המשטרה חשוד במעשה, תושב גבעת ברנר בן 42".

החשוד שנעצר תועד אמש על ידי מפגינים אחרים כשהוא מודה בתקיפת הח"כ. "נתתי סטירה לאיימן עודה, חצי קלאץ'", הוא תועד אומר. "אני אומר אמת, אני לא מתחבא. נתתי ממקום אישי. הוא קרא לי בכיין, הוא השתמש בזה פוליטית לפני כמה חודשים".

אתמול התייחס חבר הכנסת עודה לתקיפה, ובאופן תמוה האשים את הממשלה למרות שהתוקף השתתף בעצמו במחאה. "בתום הנאום שלי הערב נגד הפאשיזם תקפו אותי מילולית קבוצה של מפגינים פאשיסטים, אחד מהם אפילו תקף אותי פיזית ונהדף מיד על ידי מפגינים שהיו סביבי. אלו הם ניצני תוצאות הממשלה האפלה הזו נגדה הפגנו הערב. שלומי טוב ואני לא אתן לאף אחד למנוע ממני לייצג את הציבור", כתב עודה בחשבון הטוויטר שלו.

איימן עודה ח"כ תקיפה סטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד