כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הנוהל שונה

דיווח: יוקצה משרד לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו

לפי דיווח של העיתונאי בן כספית, באקווריום של ראש הממשלה נתניהו מתגבשות הכנות למשרד עבור רעייתו שרה נתניהו שתשמש אותה בבואה למקום, כולל מזכירה | וגם, מדוע נעדרה היועמ"שית של משרד ראש הממשלה מישיבת הממשלה

דיווח: יוקצה משרד לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו
ישיבת ממשלה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה, עורכת הדין שלומית ברנע-פרגו, לא הורשתה להיכנס לישיבת הממשלה שנערכה אתמול (ראשון). כך מדווח העיתונאי בן כספית ב'מעריב'.

על פי הדיווח, גורם שבקיא בנושא כינה את האירוע "טירוף מערכות". המשנה ליועמ"ש, גיל לימון, נכח בישיבה אך יצא לאחר שהסתיים הדיון במינויים.

לפי הדיווח של בן כספית, ראש הממשלה נתניהו עדכן את הנוהל לפיו בכל ישיבת ממשלה נוכח היועמ"ש או אחד המשנים שלו, כך שמעתה הם נוכחים רק לנושאים קונקרטיים.

וידאו: עומר מירון, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ.

יצוין כי בישיבת הממשלה אתמול אושרו מינוייהם של עו"ד יוסי פוקס למזכיר הממשלה, מינוי יוסי שלי למנכ"ל משרד ראש הממשלה, יהודה מורגנשטרן למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, רונן פרץ למנכ"ל משרד הפנים, משה בר סימן טוב למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר דוננפלד למנכ"ל משרד המשפטים וכן אושר מינויו של השר והח"כ לשעבר צחי הנגבי לתפקיד ראש המל"ל.

בתוך כך הוא מדווח מפי מקורותיו כי בתוך הכוורת של ראש הממשלה, נעשות הכנות למשרד מיוחד שיוקצה עבור רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. ההערכה היא כי אם זה יקרה, תשב שם מזכירה מטעמה, וכשהיא תגיע, אז גם היא. כך לפי הדיווח של כספית שכמובן הוכחש ומטעמה של משפחת נתניהו נמסר ל'מעריב' כי "הדברים אינם נכונים", וכי "אין תכניות למשרד כזה באקווריום".

נזכיר כי היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לא הוזמנה לישיבת הממשלה הראשונה שהתקיימה מיד לאחר השבעת הממשלה לפני כשבועיים ימים. ומ'הליכוד' הסבירו אז כי "מדובר בישיבת ממשלה טקסית ללא החלטות ולכן משתתפים בה רק חברי הממשלה". ביום ראשון יומיים לאחר מכן נועד ראש הממשלה נתניהו עם גלי בהרב מיארה לפגישת היכרות ממנה לא יצא תיעוד.

 

משרד ראש הממשלה שלומית פרגו ברנע שרה נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד