ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"לא מרגיש צורך להצטדק"

ח"כ מהליכוד: "מעדיף רוצחים יהודים על רוצחים ערבים"

חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד עורר סערה כשאמר כי הוא מעדיף רוצחים יהודים על פני רוצחים ערבים. מילבביצקי הבהיר: "אין לי שום בעיה עם המשפט הזה. זו מדינת היהודים"

ח"כ מהליכוד: "מעדיף רוצחים יהודים על רוצחים ערבים"
ח"כ חנוך מילביצקי בועדה צילום: ערוץ הכנסת

במהלך דיון שהתקיים היום (שני) בוועדת הכנסת על הצעת החוק לשלילת אזרחות של מחבלים אמר חה"כ חנוך מילביצקי מהליכוד כי הוא מעדיף רוצחים יהודים על פני רוצחים ערבים. מליביצקי אמר עוד כי מחבל שהולך לבצע פיגוע צריך לדעת שהוא "גוזר כליה על בני משפחתו".

הח"כ אמר בוועדה: "מי שיוצא לבצע פיגוע טרור במדינת ישראל צריך לדעת שני דברים – א' הוא לא חוזר חי, ב' עונש מוות. האיש הזה לא טוב שייצא חי, ודבר שני הוא צריך לדעת שהוא גוזר כליה על משפחתו".

חה"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) העיר בשלב הזה וחידד - "מעדיף רוצחים יהודים". מילביצקי השיב: "אני מעדיף רוצחים יהודים על פני רוצחים ערבים, ובכלל במדינת היהודים אני מעדיף יהודים על פני ערבים לא נאמנים. אין לי שום בעיה עם המשפט הזה. זו מדינת היהודים".

טיבי פנה לחבר הכנסת מילביצקי וביקש ממנו שיחזור על הדברים באנגלית. מילביצקי סירב ואמר: "עד עכשיו לא היו טרוריסטים יהודים".

מילביצקי התייחס גם לנושא הצעת החוק שעליה דנה הוועדה ואמר: "אנחנו לא צריכים להסס ולא צריכים כלום, אנחנו צריכים להמשיך בתהליך הזה של שלילת אזרחות, של פגיעה בטרוריסטים, בסביבה שלהם ובמשפחות שלהם. ככה נלחמים בטרור".

חנוך מילביצקי מחבל אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד