י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שפרש מהחיים הפוליטיים

גלנט הודיע: השר לשעבר ימונה ליו"ר רפאל

גלנט החליט למנות את ד"ר יובל שטייניץ שפרש לאחרונה מהחיים הפוליטיים במקומו של עוזי לנדאו שכיהן בתפקיד שש שנים. המינוי יכנס לתוקף לאחר אישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות

גלנט הודיע: השר לשעבר ימונה ליו"ר רפאל
יובל שטייניץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר הביטחון יואב גלנט החליט היום (שני) למנות את השר וחבר הכנסת לשעבר ד"ר יובל שטייניץ לתפקיד יושב ראש רפאל. ד"ר שטייניץ יחליף בתפקידו את היו"ר היוצא עוזי לנדאו, המסיים קדנציה של שש שנים בתפקיד. המינוי יכנס לתוקף לאחר אישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות.

כזכור, חבר הכנסת שלעבר יובל שטייניץ (64), כיהן כחבר כנסת וכשר בממשלות ישראל במשך 23 שנים, וערב הפריימריז למפלגת הליכוד הודיע כי יפרוש מהחיים הפוליטיים בכהונתו ומילא שורת תפקידים בכירים, ביניהם: שר האוצר, שר למודיעין ואסטרטגיה ושר האנרגיה. שטייניץ כיהן כחבר בקבינט המדיני ביטחוני במשך 12 שנים ובמשך שמונה שנים היה השר האחראי על הוועדה לאנרגיה אטומית. בכנסת כיהן, בין השאר, כיו״ר ועדת החוץ והביטחון, כיו״ר ועדת המשנה למודיעין וכיו"ר ועדת המשנה לתפיסת הביטחון ובניין הכוח של צה״ל.

ממשרד הביטחון נסמר כי שר הביטחון גלנט הודה ליו"ר היוצא עוזי לנדאו, על פועלו למען קידום ופיתוח מערכות הלחימה המתקדמות ותרומתו לביטחון מדינת ישראל.

יובל שטייניץ עוזי לנדאו רפאל יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד