כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הליך חדש

נחשף: תהליך מדהים למחיקת חובות

השפעת חובות כספיים על בעלי חוב היא הרסנית ביותר ומשפיעה גם על הלך רוחו הנפשי ואף על משפחתו, הסובלת הישירה והעיקרית מהמצב • כך מחקנו חובות באמצעות הליך חדש עבור מספר רב של לקוחות

נחשף: תהליך מדהים למחיקת חובות
חובות כספיים צילום: FREEPIK

השפעת חובות כספיים על בעלי חוב היא הרסנית ביותר. כמובן בהיבט הכלכלי, בו נאלץ החייב "לגלגל" חובות ולחיות בדוחק. אך מצב זה משפיע גם על הלך רוחו הנפשי ואף על משפחתו, הסובלת הישירה והעיקרית מהמצב. במשרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' פגשנו בעלי חוב רבים אשר סייענו להם לצאת מהבור הכלכלי אל עבר דרך חדשה באמצעות ההליך החדש המאפשר תוך מספר צעדים פשוטים למחוק את החובות וכך גם למחוק את הפרצוף המודאג מעל פניו של החייב. אנו רואים בכך שליחות של ממש.

להלן מספר דוגמאות של לקוחות אשר הגיעו למשרדנו ובעזרת הבנת המקרה ופעילות מהירה, יעילה וחדורת מטרה הצלחנו להוציא אותם ומשפחתם לדרך כלכלית חדשה.

נקלעתם לחובות? השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>>
או חייגו: 072-395-2431

קיצוץ של קרוב ל-90 אחוז!


עם פנייתו של מ' למשרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות', הבנו שמדובר במקרה לא קל. חייו של הלקוח  התהפכו במאה שמונים מעלות בשל חובות שתפחו לממדים עצומים ועמדו על 1,600,000 ש"ח. משרדנו קיבל לידיו את התיק ומייד החל לפעול למחיקת החובות. בסדרת פגישות עם הלקוח שנועדו להבין את המצב לאשורו ולגבש תוכנית סיוע כלכלי בתוך פרק זמן סביר תוך דין ודברים עם כל בעלי העניין הקשורים בחוב האדיר. בתוך חודש הצלחנו להפחית משמעותית את גובה החוב מ־1,600,000 עד ל־180,000 ש"ח.

סילוק ב-80 תשלומים!

א', לקוח משרדנו, אשר נקלע לחובות כבדים פנה אלינו מתוך תסבוכת כלכלית ואובדן עצות. לאחר ששמענו את השתלשלות מצבו הפיננסי ולמדנו את הכשלים והיכולות הכלכלית שלו, תוך ניתוח מעמיק של המצב המשפטי ולמידת הפרטים הקטנים, סיפקנו ללקוח תוכנית פירעון במסגרת החוק החדש. ניהלנו משא ומתן למחיקת החוב והצלחנו להשיג ללקוח הפטר חובות מלא וסילוק חובות בסה"כ 1,000,000 ש"ח לטובת תשלום של 300,000 ש"ח ב־80 תשלומים.

צוות המשרד חדור מטרה ופועל בשלל אמצעים ודרכים כדי לחלץ במהירות האפשרית את בעל החוב מהצרה שנקלע אליה, ולהוביל אותו לדרך חדשה ונטולת חובות וקשיים.   

נקלעתם לחובות? השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>>

או חייגו: 072-395-2431

מחיקת חובות משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד