כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מביא עמו ניסיון עשיר"

אוחנה החליט: ניצב בדימוס צ'יקו אדרי ימונה למנכ"ל הכנסת

יו"ר הכנסת החליט למנות את ניצב (בדימוס) משה אדרי למנכ"ל הכנסת. אוחנה: "אדרי, אדם עתיר זכויות ששירת את מדינת ישראל"

אוחנה החליט: ניצב בדימוס צ'יקו אדרי ימונה למנכ"ל הכנסת
משה צ'יקו אדרי צילום: באדיבות המצלם

יו״ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה הודיע היום (שני) כי החליט למנות את ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד מנכ"ל הכנסת. 

אדרי בן 55, סיים את שירותו הצבאי כסגן מפקד סיירת גולני, והתגייס למשטרת ישראל בה שירת 28 שנים וכיהן בתפקידי שטח, ניהול וקצונה בכירים כגון: ראש אגף התנועה, מזכיר ביטחוני וראש המטה המבצעי לשר הבט"פ, מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז תל אביב. לאחר שפשט את המדים, אדרי מונה למנכ״ל המשרד לביטחון הפנים וכיהן בתפקיד בין השנים 2021-2018.

יו״ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה אמר: "ניצב (בדימוס) משה (צ׳יקו) אדרי הוא אדם עתיר זכויות ששירת את מדינת ישראל וביטחונה במשך כשלושה עשורים. הוא מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר אותו צבר במגוון רחב של תפקידים, ורקע משמעותי בהובלת פרויקטים ובתהליכים מורכבים הנוגעים לעבודת הכנסת והממשלה. כישוריו, ניסיונו והבנתו בתחום יסייעו רבות לעבודתה השוטפת של הכנסת ולהצלחתה. אני מודה לצ'יקו שנענה בפעם הרביעית בחייו להיקרא לדגל שירות המדינה ומאחל לו הצלחה רבה".

מנכ״ל הכנסת המיועד, ניצב (בדימוס) משה (צ׳יקו) אדרי אמר: "אני מודה ליו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה על האמון שנתן בי. כמי שהקדיש את כל חייו לשירות המדינה זו זכותה גדולה עבורי לשרת אותה כעת ברשות המחוקקת. יחד עם ראשי האגפים, עובדות ועובדי הכנסת המסורים נפעל להצלחתו של בית המחוקקים למען אזרחי ישראל כולם".

 

משה אדרי אמיר אוחנה הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד