כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עם כניסתו לתפקיד

השר ביטון ערך ביקור מיוחד בבית שמש: נחנכה שלוחת מתנ"ס חרדי

השר חיים ביטון ערך ביקור מיוחד בעיר בית שמש: נחנכה שלוחת מתנ״ס חרדי עירוני ברמה ג. "אני רואה כיצד פועלת ראש העיר לחזק את העשייה המבורכת לכלל ילדי העיר". ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הודתה לשר שבחר בבית שמש כעיר הראשונה לבקר בה במסגרת תפקידו החדש

השר ביטון ערך ביקור מיוחד בבית שמש: נחנכה שלוחת מתנ"ס חרדי
חיים ביטון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בטקס חגיגי לחנוכת קונסרבטוריון עירוני ברמה ג', השתתפו השר במשרד החינוך חיים ביטון שהחברה למתנ"סים תחת תחומי סמכותו, ראש העיר בית שמש ד״ר עליזה בלוך, מנהל בית ספר "אור יעל" הרב אמיר קריספל, המשנה לראש העיר יצחק אלמליח, מ"מ וסגן ראש העיר משה שטרית, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, רמ״ט ראש העיר נתי גבאי, מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים בית שמש מימון בן חמו ומכובדים נוספים.

ראש העיר בית שמש ד״ר עליזה בלוך, ברכה את הנוכחים והודתה לשר במשרד החינוך חיים ביטון, על שבחר בבית שמש כעיר הראשונה בה הגיע לבקר עם כניסתו לתפקידו החשוב וכיבד את האירוע כדי לראות מקרוב את העשייה וההתפתחות שיש בעיר. ראש העיר הדגישה את הערכים החינוכיים להם זוכים תלמידי בית הספר למוזיקה. "לשר חיים ביטון יש היכרות מעמיקה והבנה רבה בחינוך ילדי ישראל וכך ידע להצביע במהרה על הצרכים החינוכיים בעיר , אנו מברכים אותו שיצליח בתפקידו ואני בטוחה שהעיר בית שמש תפיק תועלת מרובה מכך".

השר במשרד החינוך חיים ביטון: "מאוד סמלי שדווקא ביום בו חתמו מספר ראשי רשויות כנגד שיוויוניות לילדים חרדיים אך ראש העיר בית שמש הגב׳ בלוך סירבה להצטרף אליהם לחתום. אני נמצא כאן בבית שמש ורואה כיצד פועלת ראש העיר לחזק את העשייה המבורכת לכלל ילדי העיר. אני כאן גם כדי לוודא ולפעול עמה במשותף שההתפתחות לא תעצור גם בעתיד בעז״ה".

עוד הוסיף השר ביטון: "הערב אני מביא איתי בשורה . סיכמתי עם ראש העיר להתנעת תהליך להקמת מתנ"ס חרדי שיתן מענה לצרכים של תלמידי העיר בית שמש".

הרב אמיר קריספל והמשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח ברכו וחיזקו את הכוח החינוכי שיש בלימוד המוזיקה כחלק מחיזוק התלמיד והביעו תפילה כי לא ירחק היום בו נראה תזמורת מקומית בוגרת בית הספר החדש.

לאחר מכן נערכה ישיבת עבודה מיוחדת בין השר ביטון לראש העירייה בלוך, עם צוותי הלשכות המשותפות ויחד עם המשנה לראש העיר יצחק אלמליח, בה נדונו הצעדים לקידום מערך החינוך בעיר והמשך שיתוף הפעולה עם המשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך הרב ישעיהו ארנרייך.

חיים ביטון בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד