כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שרת המשימות הלאומיות בסיור

סטרוק: "התרשמתי עמוקות מהשירות המשמעותי והתרומה האדירה לעם ישראל"

שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק ערכה סיור ראשון יחד עם מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי ראובן פינסקי והתרשמה מפעילות המתנדבים | שוחחה עם בני שירות מהציבור החרדי באגף טכנולוגיות בשב"ס ששיתפו על האופק התעסוקתי המשמעותי שהם רוכשים בשנות השירות

סטרוק: "התרשמתי עמוקות מהשירות המשמעותי והתרומה האדירה לעם ישראל"
שירות אזרחי לחרדים. אילוסטרציה צילום: יח"צ

שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק ומנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי מר ראובן פינסקי ערכו סיור היכרות משותף במקומות השירות של בני השירות בירושלים.

בחטיבה הטכנולוגית של שירות בתי הסוהר בהר חוצבים, פגשה השרה עשרות בני שירות מהציבור החרדי, המשרתים במסגרת תכנית "מעלות 3" בפיתוח ובדיקת תוכנה עבור שירות בתי הסוהר. בני השירות שיתפו את השרה בהתפתחות המקצועית המרשימה שהם חווים ובמשמעות העמוקה של שירותם, שלצד התרומה המעשית לביטחון המדינה גם מכשירה אותם באיכות הגבוהה ביותר לתעסוקה איכותית בהמשך החיים תוך צבירת ניסיון מעשי יקר מפז.

השרה התעניינה על התהליך שעשו כל אחד מבני השירות, הסיבות בגינן בחרו דווקא בשירות האזרחי כמסלול המועדף והתכניות שלהם לעתיד. בכירי השב"ס הציגו את ההישגים הטכנולוגיים המרשימים של בני השירות, את תהליך ההכשרה שעברו ואת המשך הדרך בתוך המערך הארגוני עד למקומות הנחשבים והמשפיעים ביותר.

בסיום המפגש נכנסו מנהלי האגפים ברשות לשירות אזרחי לאומי לחדר הישיבות לישיבת סיכום והתנעה בראשות השרה סטרוק ומנכ"ל הרשות פינסקי. צוות הרשות סקר, כל אחד בתורו, את התכניות והתהליכים לצד הפעילות הרבה הנעשית כבר בשטח כשהם מעלים על השולחן את האתגרים השונים וההצעות לייעול ושיפור. השרה סיכמה את הדיון באמירה שתעמוד לימינם של בני השירות ותפעל להורדת חסמים ככל הניתן כדי שיוכלו להתמקד בעשייה למען עם ישראל.

שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק: "כשאני נמצאת פה אני רואה בשורה גדולה ואני מתמלאת אופטימיות. אני מזמן חושבת שהגיע הזמן לשלב את החברה החרדית במדינה בצורה אחרת ממה שעשו עד היום. תמיד אומרים שהחברה החרדית הם מיעוט ואני לא אוהבת את זה. החברה החרדית היא חלק בלתי נפרד מכל עם ישראל והיחס אליכם צריך להיות שווה. ישר כוח על כל העבודה הנפלאה שאתם עושים כאן".

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי מר ראובן פינסקי: "אנו בעיצומה של רפורמה בשירות האזרחי אשר פונה לאפיקים של תעסוקה עתידית יחד עם שירות מעולה לתועלת הציבורית של החברה והמדינה. בעתיד כל המתנדבים ייהנו ממסלולים שיש בהם תרומה אדירה לקהילה מצד אחד ומצד שני יאפשרו לאלו שיחפצו להתפתח מקצועית, מקפצה ייחודית של ניסיון שצברו בארגונים גדולים. השטח מלמד אותנו עד כמה הניסיון התעסוקתי הוא תנאי הכרחי בכניסה לעולם התעסוקה בשכר מתגמל ולשם אנו מובילים את כל השירות האזרחי. אני בטוח שעם השלמת הרפורמה והגדלת המסלולים התעסוקתיים עוד ועוד מתנדבים יראו בשירות הזדמנות מצוינת עבורם".

אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד