י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במהלך פגישה עם מנהל אזור ההתיישבות

רב חסידי באיאן בעמנואל שיבח את תנופת ההתפתחות של לאומית שירותי בריאות

התפעם מתנופת ההתפתחות: רב קהילת חסידי באיאן בעמנואל הגאון רבי מרדכי שלמה פריינד הגיע לפגישה ממושכת עם מנהל אזור ההתיישבות בלאומית שירותי בריאות, ר' צבי ברנשטוק בכדי לעמוד מקרוב אחר התפתחות הדרמטית של לאומית שהפכה לשיחת היום בעיר

רב חסידי באיאן בעמנואל שיבח את תנופת ההתפתחות של לאומית שירותי בריאות
הגאון רבי מרדכי שלמה פריינד בפגישה צילום: באדיבות המצלם

רב קהילת חסידי באיאן בעיר עמנואל הגאון רבי מרדכי שלמה פריינד הגיע במהלך השבוע האחרון לביקור בלשכת מנהל אזור ההתיישבות בלאומית שירותי בריאות ר' צבי ברנשטוק וזאת בכדי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות המרשימה של לאומית שירותי בריאות בעיר למען מאות המשפחות המבוטחות.

במהלך הפגישה הציג ר' צבי ברנשטוק בפני רב קהילת חסידי באיאן את תנופת ההתפתחות של לאומית שירותי בריאות כאשר הוא אף מציג בפניו את מערך שירותי הרפואה הנרחב שהם מגישים לאלפי הלקוחות המתגוררים במקום.

רב קהילת חסידי באיאן הגאון רבי מרדכי שלמה פריינד שיבח את הנהלת לאומית אשר שמה בראש מעיינה את טובת התושבים בהקמת מרכזי רפואה מרווחים ובהנגשת שירותי רפואה מקצועיים על ידי מיטב אנשי הרפואה שיש בלאומית שירותי בריאות.

במהלך הפגישה הציג מנהל אזור ההתיישבות את זמני ההמתנה האפסיים ממנה נהנים תושבי העיר כאשר הוא מדגיש שלאומית שוקדת על המלאכה בכדי להוסיף עוד צוותי רפואה מקצועיים למען תושבי העיר.

יצוין כי כיום בעמנואל נהנים אלפי לקוחות לאומית שירותי בריאות ממרכז רפואי מרווח וחדשני אשר מעניקי במקום מגוון שירותי רפואה במקצועיות ובמהירות. הלקוחות נהנים מזמני המתנה אפסיים וממחירים נוחים וחסרי תקדים, דבר שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

בנוסף, לאומית שירותי בריאות מובילה את הבריאות בעיר עמנואל עם מגוון שירותי רפואה, כמו לדוגמא" רפואת משפחה מקצועית, רפואת ילדים, רפואת נשים, טיפת חלב, שירותי מעבדה, כמו גם מוקד שבת ולילה שהוקם במיוחד למען הלקוחות הרבים המתגוררים בעיר.

הלקוחות נהנים גם משירותי פיזיותרפיה לילדים, קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, אבחונים במקום וכן פסיכולוג ילדים מומחה. אם לא די בכך, הלקוחות נהנים ממרפאת שיניים בהסדר מלא עם לאומית וממחירים נמוכים במיוחד, כמו גם חדר תרופות עם שעות פתיחה מוגדלים. בלאומית אף מציגים סדנאות כושר לנשים, דבר אשר מסייע להמוני הנשים במגוון שלבים בחייהם.

לאומית עמנואל באיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד