כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אז מי הופיע השנה על במת 'האסק' | צפו בגלריה

מופע האסק השנתי התקיים השנה זו השנה ה-36 בהופעתם של גדולי הזמר מכל הז'אנרים כשהצלם חיים טויטו מתעד את הקונצרט כולו מתחילתו ועד סופו | והנה התיעוד המסכם

אז מי הופיע השנה על במת 'האסק' | צפו בגלריה
מופע האסק 2023 צילום: חיים טויטו

חיים טויטו, הצלם הרשמי של מופע 'האסק' הנוסטלגי זו השנה השמינית, מגיש גלריה מהקונצרט המוזיקלי היוקרתי והוותיק שהתקיים בניו ג'רזי והשנה בפעם ה-36.

כמידי שנה רשימת האמנים נשארה חסויה עד לרגע פתיחת המופע בו עלה המנחה האגדי נחום סיגל והזמין בזה אחר זה את מיטב אמני הזמר היהודי. מקהלת פרחי מיאמי בניצוחו של המנצח ומנהל המקהלה המיתולוגי ירחמיאל ביגון, החזן שלום למר, איתן כץ, איציק דדיה, איצי וואלנדר, הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן שהפך להיות כוכב במגזר ומחוצה לו ומופע הסיום של גדול הזמר יעקב שוואקי אשר יחד ביצעו האמנים דואטים מרגשים ומקפיצים.

קונצרט 'האסק' הידוע כאחד המופעים הנוצצים והיוקרתיים במוזיקה היהודית התקיים השנה לראשונה במרכז לאמנויות הבמה של ניו ג'רזי הידוע כאחד ממרכזי אומנויות הבמה הגדולים בארצות הברית, בהשתתפות אלפי משתתפים מכל גווני האוכלוסיה.

את ההפקה הובילה חברת Pivot group בניהולו של שלומי שטיינמץ. מענדי הרשקוביץ היה המעבד והמנצח של המופע המיוחד. אופיר בן חיים על עיצוב הבמה והתאורה המעולה.

האסק יעקב שוואקי ניו ג'רזי עקיבא תורג'מן שלום למר איציק דדיה איצי וואלדנר ירחמיאל ביגון פרחי מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד