כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אל תחמיצו

היום: ההילולא החגיגית באולם הגדול במזרח התיכון

רגע השיא שכולם ציפו לו הגיע - אירוע ההילולא הענק של מוסדות 'כסא רחמים' יערך היום ברוב פאר, בשעה 20:00 באולם הגדול ביותר במזרח התיכון • המשתתפים יזכו להשתתף בהגרלות על פרסים יקרי ערך שיערכו בשידור חי לעיני כל הקהל • "אין איך לתאר את החוויה. יוצאים מהאירוע עם רוח חדשה והמון כוח. זה משהו שאסור לפספס" • אל תחמיצו את ההזדמנות האחרונה

היום: ההילולא החגיגית באולם הגדול במזרח התיכון
הילולת כסא רחמים צילום: עזרא טרבלסי

ההתרגשות בשיאה: אחר חודשים של הכנות והמוני כרטיסים שנרכשו על ידי תומכי מפעל התורה, הגיע רגע השיא שכולם ציפו לו - אירוע ההילולא הענק של מוסדות 'כסא רחמים' ולכם נותרה הזדמנות אחרונה בהחלט לזכות להשתתף בכנס האדיר, שיערך ברוב פאר היום בשעה 20:00. אז השערים יפתחו בפני קהל ההמונים שצפוי לגדוש את האולם הגדול ביותר במזרח התיכון - מרכז הירידים - גני התערוכה ת"א. המשתתפים יהנו ממטעמי שף, ממוזיקה סוחפת ומרוממת ומנכוחותם רבת ההוד של צדיקי הדור.

הצטרפו גם אתם לרגע השיא ותהיו שותפים לאירוע החגיגי ולהגרלות הענק>>>

"רק מי שהשתתף בעברו באירוע כזה, יכול להבין את גודל החוויה", מעידים תומכי מפעל התורה שהשתתפו באירוע בשנים האחרונות. "האורחים הרבים זוכים לחוויה רוחנית מרוממת, כאשר ראש הישיבה מנצח על האירוע ומשרה מקדושתו על הנוכחים, אין איך לתאר זאת אחרת.

"יוצאים מהאירוע עם רוח חדשה והמון כוח. זה משהו שאסור לפספס".

הסיבה בגינה האירוע הפך בשנים האחרונות לשם דבר ולמוקד משיכה עצום שחוצה עדות ומגזרים, נעוצה בעיקרה בברכה המסוגלת והנדירה של ראש הישיבה מרן הגר"מ מאזוז שליט"א שהבטיח כי כל רוכשי הכרטיסים אשר יתמכו על ידי כך בפעילות הענפה של ישיבת 'כסא רחמים' בכל רחבי העולם "יקבלו כפל כפליים". רבים מעידים כי הברכה התקיימה בהם באופן מופתי, כשהם זכו לשפע של פרנסה למעלה מדרך הטבע, אם זה הבוס שהחליט להעניק בונוס מפתיע בעבודה, אם זו האשה שלפתע השתדרגה במשכורת וכן רבים אשר זכו לפרי בטן אחרי שנות עקרות רבות.

רגע השיא של האירוע צפוי להתרחש עת יוכרזו בשידור חי שמות הזוכים בהגרלות הגדולות ויעלו אחר כבוד לבמה הגדולה. כמדי שנה מעניקה הישיבה פרסים יוצאי דופן, כאשר גולת הכותרת המרכזית הינה הגרלת הענק על סכום של רבע מיליון ש"ח! בנוסף יוגרלו עשרות תכשיטי זהב, השתתפות בשבת נגידים בראשות צדיקי הדור ועוד מגוון מתנות יקרות ערך.

יש לציין כי עשרות פרסים כבר חולקו לרוכשי כרטיסים שזכו בהגרלות המקדימות בין היתר בש"ס מהודר, שובר למסעדה, כובע חדש ועוד. זאת בנוסף לשי הוקרה לבחירה בו זוכים כל הרוכשים, ללא הגרלה!

הצטרפו גם אתם לרגע השיא ותהיו שותפים לאירוע החגיגי ולהגרלות הענק>>>

ישיבת כסא רחמים הרב מאזוז יום הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד