כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

העובדת נאשמת: דחפה בכוח אוכל לפה הקשישה

לבית המשפט השלום באשקלון הוגש כתב אישום כנגד אזרחית אוקראינה, זאת לאחר שבמסגרת עבודה כמטפלת תקפה את הקשישה עליה הייתה אחראית

העובדת נאשמת: דחפה בכוח אוכל לפה הקשישה
קשישה בבית אבות צילום: pixabay

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום באשקלון כתב אישום כנגד אזרחית אוקראינה (44), זאת לאחר שבמסגרת עבודה כמטפלת תקפה את הקשישה עליה הייתה אחראית.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין חן עסיס-לביא עולה כי מזה כארבע שנים קונובלובה עבדה כמטפלת הסיעודית של קשישה כבת 84 הסובלת בין היתר מאלצהיימר. קונובלובה נמצאת בישראל באמצעות אשרת עבודה בענף הסיעוד, ובתוך כך הייתה אחראית לדאוג לכל צרכיה היומיומיים של המתלוננת.

על אף האמור, נהגה לצעוק על המתלוננת, לקלל אותה ואף לתקוף אותה. כך למשל, באחד המקרים הכתה אותה בזמן שהאכילה אותה, ובהזדמנות אחרת האכילה אותה בכוח בכך שתפסה את לסתה של המתלוננת ודחפה את המזון לפיה. בהמשך לכך, צעקה עליה: "תפתחי כבר את הפה מה את לא מבינה", והמשיכה לדחוף לפיה מזון בכוח.

כתב האישום מייחס לקונובלובה עבירות של תקיפת סתם ותקיפה שגרמה לחבלה של ממש. במקביל הגישה עורכת הדין עסיס-לביא בקשה להארכת מעצרה, במסגרתה טענה בין היתר כך: "המשיבה נמצאת בישראל על אשרת סיעוד במטרה לסעוד ולטפל בקשישה חסרת הישע, אך היא תקפה אותה במשך תקופה, כשחסרת הישע לא מסוגלת לספר על כך לאחרים ולמנוע את הפגיעה בה".

כתב אישום קשישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד